همزمان با سالروز شهادت شهید جودکی در عملیات آزادسازی خرمشهر /

لرستان خبر: مادر شهید هادی جودکی که فرزندش در سوم خرداد سال 61 در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسیده بود ظهر امروز همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر به فرزند شهیدش پیوست.

 

به گزارش لرستان خبر، مراسم تشییع پیکر مرحومه مشهدیه صغرا ولی پور مادر شهید والامقام هادی جودکی ظهر امروز شنبه در روستای سراب حمام بر روی دستان انبوه مردم قدرشناس و ولایتمدار و شهید پرور و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر برگزار و در گلزار شهدای این شهر در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

 

امام جمعه پلدختر در این مراسم با بیان اینکه مادران شهدا چشم و چراغ ملتند، عنوان کرد: شهید پاسدار هادی جودکی در سن 22 سالگی در سال 61 در عملیات بیت المقدس در فتح خرمشهر به شهادت رسید که مادر این شهید بزرگوار نمونه کامل ایثار بودند که روحیه ولایتمداری خود را با تقدیم فرزندش به جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد.

 

حجت الاسلام علی محمد لروند با بیان این که خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس از آرمانهای اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند افزود: پدران و مادران شهدا در راه آرمان ها و ارزشهای اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب کردند و امروز خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ملت دارند.

 

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم گفت: شهید هادی جودکی از فاتحان خرمشهر بوده و با نثار جان خود به کشور خدمت کرد و رابطه معنوی مادر و فرزند شهیدش به گونه ای بود که مادر این شهید والامقام نیز در سوم خرداد ماه به دیدار معبود شتافت.

 

قدرت الله ترابی نژاد افزود: مرحومه ولی پور مادر شهید هادی جودکی پس از شهادت فرزندش چون کوهی استوار در فقدان فرزندش به حضرت زینب (س) اقتدا کرد و خود در سالروز شهادت فرزندش در سوم خرداد دعوت حق را  لبیک گفت.

 

وی گفت: حضور پر شکوه مردم شهرستان پلدختر در مراسم تشییع پیکر مادر شهید هادی جودکی نشان دهنده این است که مردم هیچگاه شهدای والامقام خود را از یاد نبرده و همواره پدران و مادران شهدا را مورد تکریم قرار خواهند داد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات