مدير سازمان دانش آموزي لرستان:

لرستان خبر: مدير سازمان دانش آموزي لرستان گفت: مراسم عصری با قرآن در شهرستان های استان با حضور تشكیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان طبق برنامه زمانبندی شده برگزار می شود.

لرستان خبر، محمودرضا دريكوند در گفت و گو با لرستان خبر گفت: نخستين ويژگي و امتياز ماه مبارک رمضان، نزول قرآن كريم بر قلب نازنين پيامبر مكرم اسلام (ص) براي نجات و هدايت انسان ها در اين ماه پربركت است .

 

وي افزود: قرارگرفتن شب قدر و تعيين سرنوشت، در ماه رمضان باعث فضيلت ماه مبارک رمضان شده است.

 

دريكوند اضافه كرد: مراد از قدر، تقدير و تعيين و اندازه گيري است، خداي تعالي در آن شب، حوادث يكسال (از آن شب تا شب قدر سال آينده) را تقدير مي نمايدو زندگي و مرگ، رزق ، سعادت و شقاوت و چيزهايي از اين قبيل را مقدر مي سازد

 

مدير سازمان دانش آموزي لرستان تصريح كرد:قدرت خداوند هميشه مطلق است، او هر زمان، هر كاري را بخواهد در توانش هست، هر چند قبلا خلاف آن را حتمي كرده باشد، و خلاصه حتمي كردن يك امر، قدرت مطلقه خداوند را مقيد نمي كند، او مي تواند قضاي حتمي خود را نقض نمايد هر چند كه هيچ وقت چنين كاري را نمي كند.

 

دريكوند اظهار داشت:در واقع روزه کاخ شهوات را فرو مي ريزد،زیرا در این ماه انسان از شهوات و خواسته‌های حلال، چشم می‌پوشد که کارموجب تقویت اراده انسان می‌شود و به شخص کمک می‌کند تا از شهوات و خواسته‌های ناروا بیشتر دوری کند، و این‌چنین تقوای الهی حاصل می‌شود که بزگ‌ترین فايده روزه است.

 

مدیر سازمان دانش آموزی لرستان با اشاره به فعاليت هاي سازمان دانش آموزي استان در ماه رمضان گفت: مراسم عصری با قرآن در شهرستان های استان با حضور تشكیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان طبق برنامه زمانبندی شده برگزار می شود.

 

وی افزود:دعوت از روحانیون جهت بیان احكام مربوط به ماه مبارك رمضان ،قرائت قرآن و افطار المومنین از برنامه های این مدیریت در ماه مبارك رمضان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات