نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در گذشته انس با قرآن برای جوانان آرزوی ما بود اما امروز جوانان ما انس با قرآن را در اولویت خود قرار داده‌اند.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی دیشب در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم در خرم‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ضربت خوردن حضرت علی (ع) گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور هستیم. فعالیت‌های قرآنی در ایران اسلامی بی‌نظیر است که در هیچ کشوری این‌گونه نیست.

 

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز به صورت شبانه‌روزی تلویزیون و رادیوی ما برنامه‌های قرآنی دارد که این یک کار ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مؤسسه‌های قرآنی کارهای بزرگ و ارزشمندی در سطح کشور و استان لرستان انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی در رشته‌های گوناگون کاری عظیم و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی بوده است، گفت: مسابقات بین‌المللی امسال در سطح بسیار عالی با شرکت افراد برجسته بین‌المللی برگزار شد که ایران اسلامی در این مسابقات موفقیت بسیار عالی داشته است.

 

میرعمادی تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر عظیم‌‌الشأن انقلاب شاهد حضور حافظان قرآن کریم در سطح شهرها و بخش‌های استان هستیم.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: محفل انس با قرآن و تلاوت آن امروز خوشبختانه به یک فرهنگ تبدیل شده است.

 

وی افزود: امروز به گونه‌ای شده است که بحث قرائت قرآن توسط قاریان ایرانی بیشتر از قاریان مصری است و در واقع امروز قاریان ایرانی سرآمد قاریان جهان اسلام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 7 هزار و 500 حافظ قرآن در استان لرستان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه یک کار ارزشمند و نعمت بزرگ است، گفت: امروز تفسیر قرآن به عنوان مسئولیت سنگین علما و روحانیت دارد دنبال می‌شود.

 

وی گفت: یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی این است که امروز شاهد روی آوردن خانواده‌ها به قرآن و مجالس و محافل قرآنی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: هدف از فعالیت‌های قرآنی عمل به قرآن است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات