دبیر همایش پدران آسمانی لرستان:

لرستان خبر: دبیر همایش پدران آسمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا هر آنچه توان دارند را باید در طبق اخلاص بگذارند تا ذره ای از فرمان های مقام معظم رهبری روی زمین نماند، گفت: باید نگران این باشیم که اگر در روز قیامت پدران شهیدمان از ما پرسیدند که شما در قبال خونی که ما برای دفاع از اسلام داده ایم چه کرده اید چه پاسخی را به آن ها بدهیم.

لرستان خبر، جواد صفری شامگاه دوشنبه در همایش پدران آسمانی که با حضور کارکنان فرزند شهید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان شهدا اگر می خواهند خلف صالحی برای پدران شهید خود باشند باید در خدمت به نظام اسلامی بیش از دیگران ایثار و تلاش کنند، بنابراین رسالت آن ها نیز در مقایسه با دیگران سنگین تر است.

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه شهدا بر این مملکت حق حیات دارند افزود: حال که پدران شهید ما بر این مملکت حق حیات دارند به فرموده رهبر معظم انقلاب شایسته است که ما فرزندان شهدا خلف صالحی برای پدران خود باشیم.

 

صفری خواستار ارائه مستندات و عکس های مربوط به پدران شهید کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شورای هماهنگی امور ایثارگران این دانشگاه شد و افزود: این عکس ها و مستندات در قالب یک کتاب گردآوری و چاپ می شوند.

 

وی زمینه سازی برای پیگیری نظام مند مطالبات کارکنان فرزند شهید دانشگاه علوم پزشکی لرستان را از جمله برنامه های شورای هماهنگی امور ایثارگران این دانشگاه اعلام کرد و گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا، ولایت و رهبری و همچنین ایجاد شبکه معنوی بین فرزندان شهدای دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات