رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز تشیع بین دو جبهه ای که یکی از آن ها نظیر وهابیت منکر وجود نور اهل بیت می شود و دیگری نظیر دراویش ائمه از جمله حضرت علی (ع) را خدا می دانند قرار گرفته است، اما با این حال ما برای آگاهی بخشی در مورد فرقه های انحرافی که در سایه این دو جبهه بوجود آمده اند منفعلانه عمل می کنیم.

لرستان خبر، کوروش ساکی شامگاه دوشنبه در همایش پدران آسمانی که با حضور کارکنان فرزند شهید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد:: امروز شاهدیم که وهابیون و شاخه های افراطی آن ها مانند القاعده، الجیش و داعش می گویند که نور اهل بیت(س) وجود ندارد و هر کسی به غیر از خدا از اهل بیت (س) دم بزند کافر و هر کس اینها را بکشد به بهشت می رود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بنابر اذعان کارشناسان حوزه فرق، فرقه دراویش متشکل از 11 فرقه است، که از نظر شیعه 9 فرقه از این فرق کافر هستند، گفت: دو فرقه دیگر در بین دراویش وجود دارد که این دو فرقه دو تفاوت با تشیع دارند نخست اینکه  آن ها معتقدند که نماز خواندن مربوط به انسان های مبتدی است و اگر کسی به مرحله سیر و سلوک معنوی برسد نباید نماز بخواند و دوم اینکه حضرت علی (ع) را بالاتر از پیامبر (ص) می دانند.
 

ساکی خلق فرقه دراویش را از دیگر دسیسه های همفر انگلیسی عنوان کرد و افزود: همفر زمانی که به این واقعیت پی برد که برخی ها در ایران حضرت علی (ع) را خود خدا می دانند فرقه علی اللهی یا دراویش را پایه ریزی کرد و حتی درصدد این بود که امام حسین (ع) را نیز با ایجاد فرقه حسین اللهی به عنوان خدا معرفی کند که این میسر نشد.

 

وی با اشاره به گستردگی جبهه فرق تصریح کرد: ضرورت دارد که جوانان را نسبت به حربه هایی که فرقه های انحرافی برای جذب افراد از آن ها استفاده می کنند آگاه کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه شهدا صف شکن بوده و به تعبیر امام خمینی (ه) در قافله نور بوده اند گفت: انتظاری که از فرزندان شهدا وجود دارد این است که بر آگاهی و معرفت خود بیفزایند و به مانند پدران شهید خود جزء قافله نور باشند و به نوعی در مسیر تکامل انسان به سمت خدا جلودار باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات