با حضور بیش از 20 هزار نفر/

لرستان خبر: فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: واقعه غدیرخم برای نخستین‌بار دراستان لرستان فردا پس از هماهنگی‌های لازم با حضور مسئولان استانی، شهرستان و به کارگردانی و بازیگری هنرمندان کوهدشتی و با حضور مردم کوهدشت و بخش‌های تابع در کوهدشت برگزار شد

لرستان خبر، عباس آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت گفت: واقعه غدیرخم برای نخستین‌بار دراستان لرستان باحضور بیش از 20 هزار نفر از مردم شهرستان و حضور مسئولان استانی، شهرستان و به کارگردانی و بازیگری هنرمندان کوهدشتی و با حضور مردم کوهدشت و بخش‌های تابع در کوهدشت برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت افزود: غدیر یعنی بیعت با ولایت و رهبری، غدیر روز ولایت و رهبری است و نام مقدس غدیر عنوان و اساس دین ما است.

 

آدینه‌وند با بیان اینکه غدیر چکیده تمام ادیان الهی است، تصریح کرد: غدیر فقط یک واقعه تاریخی نیست، غدیر اعتقاد ماست و واقعه غدیر نه فراموش نشدنی است و نه کهنه می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چگونگی اجرای واقعه غدیر در کوهدشت اشاره کرد و افزود: سپاه ناحیه کوهدشت از تاریخ 21/6/93  این ماموریت مهم که از طرف سپاه استان لرستان  و از طریق سلسله مراتب به ما محول شد را پذیرفت و اولین جلسه را در یزد با حضور مسئولان کشوری برگزار و استارت کار زده شد و سپس فرماندار وقت چند جلسه شورای اداری برگزار کرد و کار را شروع کرده‌ایم.

 

آدینه‌وند تصریح کرد: جا دارد که از همکاری خوب ادارات کوهدشت و همچنین همکاری امام جمعه شهرستان و فرماندار این شهر تشکر و قدردانی کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان داشت: حضور مردم در این صحنه باعث دل گرمی و بهترین پشتوانه برای ما بود.

 

آدینه‌وند گفت: کارگردان این برنامه احد یوسفوند، حبیب زاده طراح، دولت‌پور مستندساز و یوسفی مسئول گروه موسیقی که همه آنها از دیار کوهدشت هستند و این مسئولیت سنگین را برعهده داشتند.

.

آدینه‌وند یادآور شد: این مراسم امروز یک بار نمایشی  در داخل شهر اجرا شد و فردا مراسم اصلی از ساعت 9 صبح تا ساعت 11 ظهر برگزار شد

 

این مسئول گفت: در این مراسم از تمام ظرفیت‌های کوهدشت استفاده شده و حتی لباس‌های عربی را از کوهدشت تهیه شد..

 

در ادامه جانشین فرماندهی سپاه کوهدشت گفت: فلسفه وجودی برگزاری این همایش بزرگ مقابله با جنگ نرم و آشنایی جوانان با تاریخ اسلام است.

 

بهرام نورعلی ادامه داد: دشمن درحال شیعه هراسی است و ما وظیفه داریم، واقعیت‌های تاریخی را به نمایش بگذاریم تا دشمن سر جای خود بنشیند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احد یوسفوند

    بنده باید از جناب آقای خسروی مسئول بسیج هنرمندان شرستان کوهدشت تشکر کنم به دلیل اینکه بیشتر زحمات حتی در روزهای تعطیل و حتی شبها آقای خسروی مشغول انجام کارهای اجرای این برنامه بودند و بنده از ایشان برای زحمات بی دریغشان نهایت تشکر را دارم و امید وارم که تمام مسئولین با این پشکار و احساس مسئولیت کار کنند

  • احد یوسفوند

    بنده باید از جناب آقای خسروی مسئول بسیج هنرمندان شرستان کوهدشت تشکر کنم به دلیل اینکه بیشتر زحمات بر عهده ی ایشان بود و در روزهای تعطیل و حتی شبها آقای خسروی مشغول انجام کارهای اجرای این برنامه بودند و بنده از ایشان برای زحمات بی دریغشان نهایت تشکر را دارم و امید وارم که تمام مسئولین با این پشکار و احساس مسئولیت کار کنند

نظرات