شما هم به فکر خودتان باشید و از جان خودتان محافظت کنید. من از خدا خواسته ام که به دست شقی ترین آدم های روی زمین یعنی صهیونیست ها به شهادت برسم و می دانم حتما خداوند این دعای مرا مستجاب خواهد کرد و نه به دست عراقی ها بلکه به دست صهیونیست ها کشته خواهم شد.

به گزارش لرستان خبر، هر بار که خدمت ایشان عرض می شد که در محافظت از جانتان یک مقداری دقت بیشتری کنید و محافظت بیشتری داشته باشید به عنوان مثال وقتی ایشان با خودرو در سطح شهر تردد می کردند، زمانی که منافقین در سال 61 افراد را در کوچه و خیابان ترور می کردند احتمال اینکه نارنجکی داخل ماشین ایشان بیندازند زیاد بود. از ایشان می خواستیم که دقت بیشتری داشته باشند. اگر امکان دارد جلوی درهای ماشین را ببندند. ایشان همیشه در جواب همه ی برادران می فرمودند که من با خدای خودم عهد بسته ام و می دانم که خداوند خواست مرا قبول خواهد کرد.

 

شما هم به فکر خودتان باشید و از جان خودتان محافظت کنید. من از خدا خواسته ام که به دست شقی ترین آدم های روی زمین یعنی صهیونیست ها به شهادت برسم و می دانم حتما خداوند این دعای مرا مستجاب خواهد کرد و نه به دست عراقی ها بلکه به دست صهیونیست ها کشته خواهم شد.منبع: تاشهدا
 
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات