رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد؛

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: بیش از پنج هزار نفر در مراسم دعای عرفه مصلی الغدیر خرم آباد شرکت خواهند کرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام فرزاد منصوری ظهر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دعای پرفیض عرفه اظهار داشت: این مراسم روز چهارشنبه اول مهرماه سالجاری مصادف ۹ ماه ذی الحجه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در دانشگاه ها، گلزار شهدا، و... برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین دعای عرفه در هفت مسجد شهر خرم آباد با جمعیت بالای هزار نفر برگزار می شود.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه از فرمانداری خرم آباد اننظار می رود از ادارات و خانواده ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل بیاورد، ادامه داد: در مراسم دعای عرفه امسال بیش از پنج هزار نفر در مصلای الغدیر خرم آباد شرکت خواهند کرد.

 

 

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه شهرداری، اکیپ های آتش نشانی و حداقل ۱۵ دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب مردم در محل مصلای الغدیر مستقر کند، تصریح کرد: ۱۰ بنر مربوط  به مراسم را شهرداری و پنج بنر را اداره کل ارشاد اسلامی بر عهده بگیرند.

 

 

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر کدام هزار کتاب دعای عرفه برای مراسم تهیه کنند، افزود: از شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب انتظار می رود در طول مراسم آب و برق مصلی و تمام نقاط شهر که مراسم برگزار می شود قطع نشود.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه از صنعت و معدن و بازاریان انتظار می رود همانند گذشته پذیرایی مراسم را به عهده بگیرند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیز هم در بحث تامین امنیت مراسم و هم ترافیک قبل و بعد از آن در محل مصلی تلاش می کنند.

 

 

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه سپاه و بسیج در برقراری نظم مراسم اقدامات لازم را انجام می دهند، یادآور شد: آموزش و پرورش نیز از مدارس و دانشگاه ها برای شرکت و حضور پرشور در مراسم دعوت به عمل می آورد.

 

 

وی با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه خرم آباد آماده سازی مصلی الغدیر را به عهده گرفته است، عنوان کرد: تبلیغات اسلامی نیز دعوت از سخنران و قاری و مداح را انجام می دهد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد استقرار اکیپ اورژانس را از شبکه بهداشت و درمان خرم آباد خواستار شد و تصریح کرد: صدا و سیمای لرستان که بار اصلی مراسم را برعهده دارد علاوه بر پخش زنده مراسم در روزهای قبل از آن با پخش تیزر و زیرنویس این مراسم را اطلاع رسانی می کند. منبع مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    سلام
    در این مصاحبه متوجه نشدم کار سازمان تبلیغات چیست؟ همه کارها را به دیگر دستگاه ها به صورت امرانه واگذار کرده .

  • ناشناس

    چه مصاحبه فرمایشی وابگوشتیه
    از برنامه ریزی تا توصیه همه اش برای دیگران
    تو چه کردی جناب منصوری ما که نفهمیدیم

  • خادم الشهدا

    جناب مهدوی عزیز بار تبلیغات اسلامی با تیم حاضر پیش نمیره
    تیمی که تخصص کار فرهنگی ندارند
    اما مدعی هستند وهمه سرقفلیها به نام انهاست
    اینان بیشتر پلیس فرهنگی هستند تامدیر
    نمونه اش مصاحبه بالا
    نمونه اش برنامه وستاد اعتکاف
    نمونه اش جلسات فرمایشی وامنیتی قبل از محرم با
    مداحان وهیات
    جناب مهدوی شما مسولید
    خواهشا اجازه ندید این مدل کار کردن ان هم در حوزه
    تبلیغ دین باب شود

  • کمیل

    خسته نباشن
    واقعاً /:

نظرات