به مناسبت روز عرفه برگزار می شود؛

به مناسبت روز عرفه در محل حسینیه گلزار شهدای خرم آباد، دعای پرفیض به همراه غبار رویی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، به مناسبت هفته دفاع مقدس هیئت مساکین الزهرا( علیه سلام) و هیئت یوسف الزهرای خرم آباد،  با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان لرستان، مراسم روح بخش دعای عرفه را در روز عرفه و در محل حسینیه گلزار شهدای خرم آباد برگزار می کند.

 

 

برنامه این مراسم از ساعت 13 و با غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا شروع می شود و در ساعت 14 با سخنرانی حجت الاسلام سید نواب موسوی ادامه پیدا می کند و بندها ی دعا نیز توسط  سید احمد حیات الغیب و سید مجید کیانی  خوانده می شود و در کنار آن عزاداری روز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(علیه سلام) نیز برگزار می شود.

 

 

روز نهم ذی الحجه از اعیاد عظیم است که در اعمال آن غسل و روزه وارد شده است و روزه آن برابر با کفاره 90 سال است؛ دعای پر فیض عرفه از امام حسین و امام سجاد (علیهما السلام) به دست ما رسیده است و خواندن آن در این روز سفارش شده است.

 

 

امام حسین(علیه سلام) در ضمن دعای عرفه به محضر پروردگار عرض می کند: خدایا، مرا از تمام اعضا و جوارحم بهره مند فرما و چشم و گوش مرا وارث من قرار ده، یعنی تا موقع مرگ مرا از کوری و کری و نقض عضو محفوظ بدار.

    

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات