رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد خبر داد؛

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: همایش ملی آیت‌الله بروجردی هجدهم آذرماه در شهرستان بروجرد برگزارمی‌شود.

به گزارشلرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد، اظهار داشت: همایش ملی آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد برگزارمی‌شود و در این همایش اندیشمندانی از سراسر کشور به بررسی ابعاد شخصیتی ماندگار آیت‌الله‌العظمی بروجردی می‌پردازند.

 

 

وی از حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در این همایش خبر داد و افزود: به‌منظور پاسداشت مقام علمی و مجاهدت‌های عالم فرزانه و مرجع بزرگ تقلید جهان تشیع و افتخار شهرستان بروجرد این همایش باهمت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد و مشارکت دیگر نهادهای مرتبط در هجدهم آذرماه برگزارمی‌شود.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از برگزاری همایشی تحت عنوان بانوان رهرو حضرت زینب(س) در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این همایش فردا رأس ساعت 16 در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزارمی‌شود.

 

 

وی با دعوت از تمامی بانوان برای حضور در این همایش بیان کرد: این همایش باهدف تبیین اهداف قیام عاشورا و شخصیت بزرگ بانوی سفیر این واقعه حضرت زینب کبری (س) و الگوسازی شخصیت والای ایشان برای بانوان امروز برگزارمی‌شود.

 

 

گودرزی از برگزاری مراسم عزاداری در ایام باقیمانده از ماه محرم و صفر در بقاع متبرکه امامزادگان این شهرستان خبر داد و گفت: به این منظور مبلغانی برای برپایی خیمه‌های معرفت به امامزادگان اعزام‌شده و مراسم مختلف عزاداری از همچون گذشته با حضور اقشار مختلف شهروندان و هیئت‌های مذهبی برگزارمی‌شود.

 

 

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در بقاع متبرکه بروجرد، اعزام مبلغان دینی به امامزادگان و برپایی خیمه‌های معرفت، ساماندهی تبلیغات محیطی و نصب برنوشته‌های مناسبتی ویژه این ایام، برگزاری همایش‌های مختلف ازجمله همایش احلی من العسل ویژه دانش آموزان نوجوان آموزشگاه‌های پسرانه بروجرد در امامزاده جعفر(ع)، برگزاری همایش‌های بصیرت عاشورایی ویژه عموم شهروندان و برگزاری دومین دوره همایش لبیک یا حسین(ع) در این شهرستان با شرکت عموم شهروندان ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های برگزارشده در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بوده است.

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات