با حضور دبیر کل بنیاد هابیلیان انجام شد؛

در یادواره 17 هزار شهید ترور در محل دانشگاه لرستان از خانواده های شاخص شهدای ترور تجلیل شد.

به گزارش لرستان خبر،  شب گذشته به مناسبت یادواره 17 هزار شهید ترور در محل آمفی تئاتر دانشگاه علوم پایه از خانواده شهید زنده سید نورخدا موسوی و همچنین خانواده سردار شهید فرشاد شفیع پور تجلیل شد.

 

جانباز صد در صد سید نورخدا موسوی و شهید فرشاد شفیع پور هر دو در راه مقابله با گروهک ملعون ریگی در راه وطن جانفشانی کرده و یکی ره ملکوت پیمود و دیگری به عنوان حجت و یادگاری از بهشتیان در نزد دنیا و اهالی ناسوت مانده است.

 

 

هاشمی نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان در این مراسم با اشاره به تفاوت ماهیت تروریست ها در نزد مستکبران عالم اظهار داشت:  ویژگی دیگر ترورهای صورت گرفته در کشورمان این است که گروههای تروریستی که مسئولیت ترورها را پذیرفته اند در کشورهای اروپایی و غربی دارای دفاتر رسمی بوده اند و در واقع از حمایت این کشورها برخوردار هستند.

 

 

وی با اشاره به ملاقات خود با احمد شهید اشاره کرد و افزود: در این دیدار تمام مدارکی را که در خصوص ترور و تروریسم وجود داشت و اتفاقا همه آنها نیز مدارکی بودند که توسط کشورهای غربی منتشر شده بودند را به احمد شهید ارائه کردم و بالاخره او در بند 34 اولین گزارش خود به این موضوعات اشاره کرد.

 

در حاشیه این مراسم همسر جانباز صد در صد لرستانی اظهار داشت: در اجلاس اخیر شهدای ترور، شهید زنده سید نورخدا موسوی به عنوان یکی از 15 شهید شاخص کشور انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات