در خرم آباد انجام می شود؛

یادواره شهدای محله اسد ابادی در 20 آبان برگزار می شود.

روح الله کریمی دبیر برگزاری یادواره شهدای محله اسدآبادی شهرستان خرم آباد در گفت و گو با لرستان خبر، با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: با همت بسیجیان و مردم محله اسدآبادی، چندین سال است که یادواره شهدای محله بزرگ اسدآبادی برگزار می شود.

 

 

وی افزود: برای برگزاری این مراسم، در مرحله اول شهدای محله شناسایی شده اند و در مراحل بعدی به شناسایی تک تک خانواده شهدا پرداخته ایم.

 

 

وی با اشاره به مکان و زمان برگزاری برنامه ادامه داد:20 آبان مسجد امام جعفر صادق(ع) محله اسدآبادی راس ساعت 20 میزبان یادواره شهدا است و قرار است ساعت حجت الاسلام و المسلمین کرمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سخنران این مراسم باشد و در کنار آن نماهنگ با موضوع شهید و شهادت پخش می شود و همچنین نوای گرم ذاکران اهل بیت(ع) رونق بخش جلسه است.

 

 

دبیر برگزاری یادواره شهدای محله اسدآبادی، توجه به زندگی و سیره شهدا را از دیگر اهداف این یادواره دانست وخاطر نشان کرد: با همکاری که با گروه های مردمی و خانواده شهدا صورت گرفته،قرار است زندگی و سیره شهدا گرد آوری شود تا در جهت اهداف عالیه فرهنگی در اختیار جوانان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات