هیئت متوسلین به باقرالعلوم(ع) برگزار می کند

هیئت متوسلین به باقرالعلوم(ع) مسجد بلال حبشی محله پاسداران شهرستان خرم آباد، جشن بزرگی را در دهه ولایت و امامت برگزار می کند

به گزارش لرستان خبر، با فرا رسیدن عید قربان و فاصله 10 روزه این مناسبت با عید بزرگ غدیر، مردم استان لرستان به ویژه شهرستان خرم آباد خود را برای بزرگداشت این مناسبت آسمانی آماده می کند.

هیئت متوسلین به باقرالعلوم(ع) مسجد بلال حبشی محله پاسداران شهرستان خرم آباد، همچون سالهای قبل، امسال نیز جشن بزرگ و متنوعی را تدارک دیده است.

مهدی مولایی یکی از خادمان فرهنگی هیئت متوسلین باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعه است و هیئت برای بزرگداشت این جشن، بنا دارد در سه شب متوالی و با برنامه های متنوع، قدمی در راه معرفی هر چه بهتر مسئله غدیر داشته باشد.

وی افزود: شنبه 27 شهریور ماه نخستین شب برگزاری برنامه هیئت است که اختصاص به اکران شاهزاده روم دارد و شب دوم یعنی 28 شهریور ماه نیز ویژه پخش فیلم سینمایی هنگامه است.

خادم هیئت متوسلین باقرالعلوم(ع)در مورد برنامه های تدارک دیده شده در شب سوم عنوان کرد: برنامه اصلی جشن در این شب گنجانده شده است و شعر خوانی توسط استاد عزیزیان و همچنین پخش سرود زنده توسط تیم آوای انقلاب از جمله این برنامه هاست.

 وی در مورد دیگر برنامه های شب عید غدیر بیان کرد: اجرای تئاتر توسط مسعود بیرانوند و مولودی خوانی توسط حاج امین غفوری نژاد از دیگر برنامه های این جشن است و در خاتمه نیز به 10 نفر از شرکت کنندگان که پاسخ سوال های مطرح شده در جشن را بدهند جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات