هیئت فاطمه الزهرا(ص) خرم آباد برگزار می کند

هیئت فاطمه الزهرا(ص) منطقه ماسور خرم آباد در شب عید غدیر خم، جشن بزرگی را تدارک دیده است.

به گزارش لرستان خبر، در آستانه پرده برداری از نبأ العظیم، عید غدیر خم، تمامی پیروان اسلام ناب و حقیقی در اقصی نقاط عالم، خود را برای برپایی این مناسبت آسمانی آماده می کنند.

هیئات، تکایا و مساجد استان لرستان و به ویژه شهر خرم آباد، همچون دیگر نقاط ایران اسلامی و همانند سال های قبل، آماده می شوند که با برپایی برنامه ها و مراسم های مختلف، قدمی در راه ارادت به آستان ستون "ارض و سماء" "مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب"(ع) بردارند.

سید رحیم موسوی مسئول یکی از هیئات بزرگ شهر خرم آباد در گفت و گو با لرستان خبر و در مورد برنامه هیئت فاطمه الزهرا(ص) محله ماسوراظهار داشت: هیئت فرهنگی مذهبی فاطمه الزهرا(ص) در مناسبت های مختلف فرهنگی- مذهبی، میزبان چندین هزار نفر از مردم منطقه ماسور است.

وی در مورد برنامه های تدارک دیده شده هیئت در شب جشن غدیر افزود: برنامه در مورخ 29 شهریور ساعت 21 در مدرسه شهید رحیمی با پذیرایی، نورافشانی و مناجات امیرالمومنین(ع) آغاز می شود و در ادامه حجت الاسلام  هبت الله هاشمی در مورد مناسبت غدیر سخنرانی می کند.

مسئول هیئت فاطمه الزهرا(ص) خرم آباد در مورد دیگر برنامه های پیش بینی شده جشن عیدر غدیر در محله ماسور عنوان کرد: مولودی خوانی با مداحی دکتر بهروز میر و کربلایی علی اکبر صالحی و همچنین مراسم امامه گذاری "سادات جلیل القدر" از دیگر برنامه های جشن است.

وی در مورد برنامه آخر جشن خاطر نشان کرد: اهدای جایزه از طریق قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان در مراسم، برنامه اختتامیه جشن عیدر غدیر خم در محله ماسور است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات