در محل سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد

گردهمایی بزرگ عاشورائیان با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، گردهمایی بزرگ عاشورائیان عصر امروز با حضور معاون فرهنگی  و تبلیغ سازمان تبلیغات، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، فرمانده سپاه حضورت ابوالفضل(ع) استان لرستان و جمعی از مداحان و پیر غلامان استان در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته کارگروه آموزشی قبل از دهه محرم در استان تشکیل شد که در این همایش تعدادی از مداحان و پیر غلامان سطح استان حضور یافتند و امروز نیز برخی از این افراد در این همایش بزرگ حضور یافته‌اند.

وی بابیان اینکه همه ما مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم افزود: شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان اسلامی به نبرد با دشمن رفتند و حال باید در برابر خانواده این شهدا سر تعظیم فروآوریم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: همایش عاشورائیان با همکاری دستگاه‌های حوزه خدمت گذاری به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شکل‌گرفته است.

 این مراسم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، کانون مداحان، بسیج مداحان، شورای هیئات مذهبی استان لرستان برگزار شد که در پایان مراسم از مداحان و پیر غلامان استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات