با حضور مسئولان و هنرمندان موسیقی لرستان /

لرستان خبر: مراسم تجلیل از مدرسان موسیقی لرستان با حضور مسئولان و هنرمندان موسیقی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

لرستان خبر، مراسم تجلیل از مدرسان موسیقی با حضور امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان، ذبیح‌الله کردعلیوند، بابک صادقی، مجتبی رومانی و حشمت‌الله فتحی اعضای هئیت رئیسه انجمن موسیقی لرستان و اساتیدی چون احمد مراحمی، محمدرضا کریمی، حسن نقدی، حبیب سلیمانی، شهرام کیمیایی، مختار فلاحی، بابک پیمانی، معین روزبهانی، حمید سلیمانی، میترا استغفاری، محدثه خدارحم، حسن سالم در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

 

در این مراسم رئیس انجمن موسیقی لرستان اظهار داشت: رکن اساسی انجمن موسیقی آموزش و تربیت هنرجویان است و با ارائه آموزش صحیح و دقیق می‌توان هنرجویان و هنرمندان خوبی را تربیت کرد.

 

امین عباسیان یادآور شد: زحمت ارائه آموزش بر دوش مدرسانی است که بدون هیچ چشمداشتی تمام کوشش خود را در ارائه مطالب به هنرجویان بکار می‌برند تا بتواند در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم به خوبی ایفای نقش کند.

 

این مسئول تصریح کرد: این مراسم به پاس زحمات و تلاش‌های اساتیدی که عمر خویش را صرف رونق بخشیدن به چراغ نورانی هنر و موسیقی این استان مصروف داشته‌اند، برگزار شده، تا شاید قطره‌ای از زحمات آنها جبران شود.

 

در ادامه این نشست پیشکسوتان، اساتید و مدرسان موسیقی، نقطه نظرات و مطالب خود را عنوان کردند.

 

در پایان این مراسم به رسم یادبود از طرف انجمن موسیقی لرستان لوح تقدیر و هدایایی به مدرسان موسیقی استان اهدا شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات