رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کمیته محترم استیناف قول داده است که در سریع ترین زمان تکلیف تیم صعودکننده به پلی آف را روشن کند.

غلامرضا بهروان در مورد وضعیت برگزاری بازی های پلی آف لیگ برتر گفت: می دانید که طبق قانون باید دو تیم دوم گروه ها در دسته اول با یکدیگر بازی کنند و برنده آنها با ذوب آهن دیدار کند. اکنون تیم مس سرچشمه آماده است و فقط تکلیف تیم دوم نامشخص است. من روز گذشته به دیدار دکتر صالحی و همکاران محترمشان در کمیته استیناف رفتم و از ایشان خواستم هرچه سریعتر تکلیف این پرونده را در مورد تیم حاضر در پلی آف مشخص کند. ایشان قول دادند به محض آنکه پرونده به دست آنها برسد، کارشان را شروع می کنند و در کمترین زمان ممکن در مورد تیمی که باید در پلی آف شرکت کند، تصمیم گیری می کند.

وی ادامه داد: می دانید که این پرونده دو بخش دارد، یک بخش مربوط به افراد است و بخش دیگر به تیم حاضر در پلی آف مربوط می شود که کمیته استیناف قول داده در این بخش در سریع ترین وقت و حتی خارج از ساعات اداری پرونده را بررسی و تعیین تکلیف کند.

بهروان تصریح کرد: امروز هم با مهدی تاج رئیس محترم سازمان لیگ جلسه داشتیم و ایشان هم با دکتر صالحی تلفنی صحبت کردند که رئیس کمیته استیناف قول داده اند در این زمینه سریعتر تصمیم بگیرند.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: اکنون همه تیم ها مشغول یارگیری برای فصل آینده هستند، اما تیمی که می خواهد از طریق پلی آف به لیگ برتر بیاید، نه می تواند از نظر قانون یارگیری کند و نه تکلیفش مشخص است، باید در این زمینه سریعتر تصمیم گرفته شود تا این تیم ضرر نکند. ضمن اینکه باید بگویم با توجه به پرونده تبانی برگزاری دیدارهای پلی آف به صورت فشرده امری اجتناب ناپذیر است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات