خداداد عزیزی دو روز پس از آنکه پیش بینی اش درباره بازی نمادین دو نسل از تیم ملی درست از آب درآمد، حالا دوباره همان فرمان قبلی را گرفته و تخته گاز می رود.

این بار نوبت مربیان خارجی است که مورد نوازش غزال تیزپا قرار بگیرند. مربیانی که جا را برای خداداد و دیگر مربیان ایرانی تنگ کرده اند.

خداداد به اوج می گوید: « یک مربی به نام تومباکوویچ را به ایران و باشگاه استیل آذین آوردندکه دلال ها یک میلیارد از قرارداد او را برداشتند و به خودش ۴۰۰ میلیون تومان رسید. دوستی دارم که می گفت این مربی در اسلوواکی برای ماهی ده هزار دلار التماس می کرد. شک نکنید که بعضی از بازیکنان، مربیان و مدیران ما خودشان دلالی می کنند!

یک نفر را برای برق شیراز آوردند که در قنادی کار می کرد و برادر برانکو بود. این لوکا بوناچیچ چطور در تیم های مختلف کار می کند و چه کسی او را می آورد؟ کاسیمیرو هم یک سال در میان، ویزای ایران دارد تا بیاید و نفت آبادان را بدبخت کند! چندی قبل یک نفر به من زنگ زد و خودش را معرفی کرد و متوجه شدم که برادر عضو هیات مدیره یک باشگاه است. به من گفت اگر برادر من در هیات مدیره به شما رأی بدهد سرمربی می شوید و من هم قبول کردم. فردا زنگ زد و گفت برادرم به شما رأی داده و حالا باید شما اجازه بدهید سه بازیکن را ما به تیم اضافه کنیم! من هم وقتی این حرف را شنیدم جوابی به طرف دادم که رفت و دیگر پیدایش نشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات