مهاجم برزیلی کاتالان ها پس از انجام اولین دیدار رسمی اش برای بارسلونا از لیونل مسی به عنوان الگوی خود یاد کرد.

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (سه شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم لخیا گدانسک لهستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. برای لخیا در این دیدار یاروسلاو بینیوک (۱۵) و پیوتر گرزلشک (۵۱) گلزنی کردند و بارسلونا توسط سرخیو روبرتو (۲۵) و لیونل مسی (۵۶) دروازه حریف لهستانی خود را گشود.

براساس این گزارش، نیمار در دقیقه ۷۸ دیدار مقابل لخیا گدانسک لهستان به جای الکسیس سانچس وارد میدان شد تا اولین بازی رسمی خود را برای آبی و اناری پوشان انجام دهد. مهاجم برزیلی کاتالان ها پس از اتمام این دیدار دوستانه گفت: اینکه اولین بازی ام شبیه به چیست، باید بگویم رویایم به حقیقت پیوست و خیلی خوشحالم.

با وجود اینکه گفته می شد نیمار که با ۵۷ میلیون یورو به بارسلونا آمد روی بازی لیونل مسی تاثیر خواهد گذاشت ولی ستاره آرژانتینی کاتالان ها کار خود را کرد و گل تساوی بخش تیمش را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

نیمار افزود: مسی الگوی من است، از اینکه در کنار او هستم و در کنارش بازی می کنم خیلی خوشحالم. لیونل بازیکنی بزرگی است که شخصیت فوق العاده ای هم دارد.

تیم فوتبال بارسلونا در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۳ (۱۱ مرداد ۱۳۹۲) در جام « خوآن گمپر» به مصاف سانتوس، تیم پیشین خود خواهد رفت و مهاجم سلسائو این رویارویی را تجربه ای عجیب توصیف می کند.

مهاجم ۲۱ ساله آبی و اناری ها در این خصوص اظهار داشت: بازی مقابل سانتوس کمی عجیب خواهد بود ولی من در حال حاضر در بارسلونا هستم و برای پیراهن این تیم نیز همه تلاشم را خواهم کرد.

انتطار می رود نیمار در دیدار سوپرجام اسپانیا که بارسلونا در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۱۳ (۳۰ مرداد ۱۳۹۲) مقابل اتلتیکومادرید به میدان خواهد داد اولین دیدار کاملا رسمی خود را برای کاتالان ها انجام دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات