بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند هنگامی که مدیران باشگاه می توانند چیزی حدود پنج میلیارد تومان برای جذب یک بازیکن محیا کنند، پس توانایی پرداخت مطالبات آنها را نیز خواهند داشت.

حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس قطعی شده اما برخلاف کادر فنی و هواداران پرسپولیس که از صید این ستاره بسیار خوشحال هستند، بازیکنان پرسپولیس دل خوشی از حضور خلعتبری در پرسپولیس ندارند! این نارضایتی گسترده، دو جنبه دارد؛ مالی و فنی!
در وهله نخست بیش از آنکه جنبه فنی و رقابت داشته باشد، به مسائل مالی مربوط می شود. در حالیکه باشگاه پرسپولیس هنوز بخشی از مطالبات فصل گذشته و پیش قراردادهای فصل جدید خود را پرداخت نکرده، برای جذب خلعتبری حاضر شده مبلغ گزاف میلیاردی را هزینه کند که همین ولخرجی سبب ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده است.

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس که تا امروز نه تنها پیش قراردادهای خود را دریافت نکرده اند، بلکه از فصل گذشته نیز مطالباتی را دارند، معتقدند که وقتی باشگاه توانایی هزینه کردن چنین پولی را برای یک بازیکن دارد، چرا بی پولی را بهانه کرده و حق و حقوق معوقه آنها را پرداخت نمی کند. بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند هنگامی که مدیران باشگاه می توانند چیزی حدود پنج میلیارد تومان برای جذب یک بازیکن محیا کنند، پس توانایی پرداخت مطالبات آنها را نیز خواهند داشت.

از سوی دیگر با حضور خلعتبری در پرسپولیس قطعا رقابت در خط هافبک و حمله پرسپولیس شدیدتر خواهد شد و همین سبب شده برخی از بازیکنان حاضر در این پست ها به صورت غیرعلنی نارضایتی خود را اعلام کنند. برخی از بازیکنان قدیمی و اسم و رسم دار پرسپولیس از جمله غلامرضا رضایی و هادی نوروزی که اکنون در ترکیب ثابت جایگاه خود از دست داده اند، با وجود خلعتبری جای آنها در ترکیب اصلی تنگ تر خواهد شد، نسبت به حضور این بازیکن قطعا شرایط متزلزل تری پیدا خواهند کرد و از همین رو به شدت از حضور قریب الوقوع خلعتبری نگران و ناراحت هستند. با این شرایط حضور خلعتبری در پرسپولیس، قطعا با حاشیه های زیادی همراه خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات