عمران زاده:

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: رضا حقیقی کری خواندن را زود شروع کرده چون هنوز تا دربی خیلی زمان باقی مانده اما همه چیز در زمین مشخص می شود.

حنیف عمران زاده در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل بوریرام، اظهارنظر رضا حقیقی مبنی بر گلزنی در دربی و مسائل دیگر صحبت های زیر را انجام داد.

شرایط تیم تان چگونه است.

خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و از وضعیت خوبی برخوردار هستیم تمرینات را هم جدی ادامه می دهیم و فکر می کنم تا روز چهارشنبه به آمادگی مطلوب برسیم.

بازی را چگونه می بینی؟

این بازی خیلی سخت است چون تیم حریف تایلندی نیست و همه بازیکنان خارجی هستند. ما در داخل خانه بازی می کنیم و می خواهیم کاری کنیم که در بازی برگشت به مشکل برنخوریم.

حتما شنیده ای که سرمربی تیم حریف اعلام کرده استقلال تیم بزرگی است و برای این تیم کُری نمی خواند.

همه تیم های آسیایی شناسنامه استقلال را می دانند و کارنامه ما هم مشخص است. ما دو سال پیاپی قهرمان شده ایم. هواداران پرشوری داریم که در آسیا زبانزد هستند به همین خاطر همه ما را می شناسند.

رضا حقیقی از حالا برای دربی کُری خواند و گفته چون به این بازی می رسد یک گل برای استقلال کنار گذاشته است، تو چه نظری داری؟

ما خوشحال می شویم که همه بازیکنان پرسپولیس به دربی برسند، آقای حقیقی خیلی زود کُری خواندن را شروع کردی و اینکه از حالا بگوییم در آن بازی گل می زنم، درست نیست. انسان از فردای خودش هم خبر ندارد. هم شما می دانید و هم ما که نتیجه در زمین مشخص می شود و روز بازی همه چیز را نشان می دهیم.



در جریان تمرین دیروز قلعه نویی بر سر تو فریاد زد، جریان چه بود؟

من نمی دانم، مگر چه شده که این موضوع را پیراهن عثمان کردند، من در محوطه جریمه توپ را نگه داشتم که قلعه نویی گوشزد تاکتیکی کرد که توپ را در محوطه نگه ندارید. از این اتفاقات هر روز در تمرینات رخ می دهد اما به من که می رسد، اتفاق ویژه می شود.

صحبت خاصی نداری؟

فقط از تماشاگران می خواهم روز چهارشنبه ورزشگاه را پر کنند چون آنها می توانند استادیوم را برای حریف جهنم کنند و ما هم با حضور آنها می توانیم در تهران کار را یکسره کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات