سرمربی فولاد می گوید تیمش در این دیدار مستحق دریافت دریافت سه گل از پرسپولیس نبوده است.

به گزارش افکارنیوز، حسین فرکی پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر پرسپولیس درباره ی این دیدار گفت: پیش از دیدار هم پیش بینی می کردیم، بازی سختی را داشته باشیم. چرا که دو تیم موقعیت های خوبی در جدول داشتند و متاسفانه ما تمام معادلاتی را که برای این بازی در نظر داشتیم با اتفاقاتی که افتاد خراب شد.

وی ادامه داد: البته این مساله قابل پیش بینی بود که پرسپولیس نیاز به برد دارد و در بازی خانگی و برابر تماشاگرانش همه ی تلاشش را می کند تا شکست قبلی اش را جبران کند. در همان ۱۰ دقیقه آغاز بازی تکلیف بازی مشخص شد. پرسپولیس برای آغاز کار استرس و فشار زیادی داشت اما گل اول آنها موجب شد تا این استرس از بین برود و با روحیه ای بیشتر به کار ادامه دهند. ما پیش بینی کرده بودیم که در ۲۰ دقیقه اول بازی را کنترل کنیم اما بازیکنان توجه لازم را نداشتند. بازیکنان ما غافل شدند و درست در شروع بازی می توانستیم به وسیله شماره ۲۰ آقای کلانتری به گل برسیم اما او بی دقت بود و توپ ما به گل تبدیل نشد. با این حال پرسپولیسی ها همان موقع گل زدند و شرایط عوض شد.

او در ادامه افزود: طبیعتا از نتیجه ی بازی رضایت ندارم. به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. آنها روز خوبی را سپری کردند و قاعدتا به شرایط خوبشان بازگشتند. همان طور که گفتم از تیم خودمان در نیمه ی اول رضایت نداشتم اما در نیمه ی دوم بازیکنان خیلی تلاش کردند و توپ را به راحتی می گرداندند. ما در نیمه ی دوم حملاتی را تدارک دیدیم اما در یک ضدحمله گل خوردیم. ما تلاش کردیم در این دیدار فاصله ی گل ها را کم کنیم و تنها توانستیم در آخرین دقیقه بازی به این هدف برسیم. امیدوارم در ادامه کار خصوصا در بازی های خانگی این شکست را جبران کنیم. شش امتیاز از دو بازی عالی، چهار امتیاز خوب، سه امتیاز از دو بازی نرمال و کمتر از سه امتیاز از دو بازی برای ما غیر قابل قبول است. ما این بازی را باختیم و هیچ حرفی هم برای گفتن نداریم. همان طور که گفتم امیدوارم در ادامه کار همه چیز جبران شود. از تیم داوری هم تشکر می کنم آنها روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر بدشانسی را در این دیدار عامل مهمی در شکست تیمش می داند، بیان کرد: شانس را در این دیدار بی تاثیر ندیدم. گلی که ما خوردیم به تور نرسید اما گل بود. اگر تمرکز داشتیم گل را نمی خوردیم. این نهایت بدشانسی ما بود که روی گل اول آن اتفاق افتاد. خیلی از نتایج فوتبال وقتی به نفع شما رقم می خورد که گل اول را شما زده باشید. تاثیر گل اول در پیروزی ها بسیار زیاد است و این مساله خیلی مهم است.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار اظهار کرد: همان طور که گفتم داوری روز خوبی را پشت سر گذاشت. امیدوارم داور هم در این دیدار اشتباهاتی نداشته باشد و اگر هم چیزی بوده باشد باید از سوی کارشناسان مطرح شود و در حیطه ی اختیارات من صحبت درباره داوری نیست.

فرکی در پاسخ به این سوال که ایا تیمش با غرور صدر جدولی به مصاف پرسپولیس آمده بود، گفت: ما هیچ ادعا و غروری در این دیدار نداشتیم. این که بگوییم در شمایل یک تیم صدر جدولی ظاهر نشدیم در حالی است که شما باید ما را با رقبا مقایسه کنید. بازیکنان و میزان خرج های خیلی از تیم ها به گونه ای است که باید جایگاهشان خیلی بالاتر باشد. تیم ما امروز شایسته ی خوردن سه گل نبود اما این اتفاق افتاد.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش اقدام به شوتزنی به تعداد بالا در این دیدار می کردند تصریح کرد: خیلی از گل ها از این طریق زده می شود. همین که بازیکنان ما در چارچوب شوت می زدند نشان می دهد تمرینات ما جواب داده است. ما این کار را ادامه خواهیم داد و در آینده هم تلاش می کنیم به این روند ادامه دهیم. شوت های بازیکنان ما امروز قدرت لازم را نداشت و ما نتوانستیم عملکرد خوبی ارایه دهیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی درباره شوت های زیادی که بختیار رحمانی در این بازی زد گفت: البته این بازیکن دو پا است و قدرت شوتزنی بالایی دارد. در بازی های بسته برای چنین بازیکنانی کار دشوار می شود. ما باید به این روندمان ادامه دهیم و ایرادات را برطرف کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات