ستاره برزیلی رئال مادرید از جدایی خود از این تیم سخن گفت.

به گزارش افکارنیوز، رئال مادرید در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد دیپورتیو لاکرونیا بگذرد.

کاکا در این دیدار که در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت نمایش خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند. او پس از پایان این دیدار سرانجام اعتراف کرد که می خواهد رئال مادرید را ترک کند.

کاکا ۳۱ ساله در سال ۲۰۰۷ زمانی که پیراهن میلان را بر تن می کرد به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. او در سال ۲۰۰۹ با رقم ۸۶ میلیون دولار به رئال مادرید پیوست اما هرگز نتوانست در این تیم شایستگی های خود را اثبات کند و به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

او گفت: امیدوارم که تا قبل از پایان فصل جابجایی تابستانی (دوم دسامبر) تیم مورد علاقه خود را پیدا کنم. می خواهم از رئال جدا شوم. باشگاه رئال می داند که من دیگر نمی خواهم در این تیم بازی کنم. امیدوارم که آنها مرا در یافتن تیم مورد علاقه ام کمک و زمینه جدایی را فراهم کنند.

کاکا افزود: شرایط من در رئال اصلا خوب نیست. در اینجا کمتر فرصت بازی به من می رسد. از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می برم و هر روز تمرین می کنم اما از لحاظ روحی خوب نیستم چرا که نمی توانم در ترکیب تیمم به میدان روم.

او درباره احتمال بازگشت به فوتبال برزیل گفت: نمی توانم به برزیل بازگردم چرا که پرونده فصل جابجایی در فوتبال برزیل بسته شده است. می خواهم به یک تیم اروپایی بروم. البته فعلا نمی خواهم در این زمینه صحبت کنم. چند پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم.

منچستر یونایتد از تیم های است که همواره در این چند سال اخیر شایعه های درباره پیوستن کاکا به این تیم به گوش رسیده است. با توجه به آنکه دیوید مویس سرمربی جدید شیاطین سرخ به دنبال جذب یک هافبک بازیساز است احتمال پیوستن کاکا به این تیم زیاد است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات