سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد لوپز در بازی امشب مقابل بیلبائو درون دروازه قرار خواهد گرفت.

به گزارش افکارنیوز : یک روز به پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده است و کارلو آنچلوتی شرایط ایکر کاسیاس و دیگو لوپز را به این صورت تشریح کرد: دیگو لوپز در بازی امشب مقابل اتلتیک درون دروازه خواهد بود. او عالی بازی می کند و خونسرد است. کاسیاس یک حرفه ای است و شایسته بیشترین احترام ها از سوی من است. می خواهم در چند روز آینده با او صحبت کنم تا شرایط را برایش توضیح دهم.

وی ادامه داد: ایکر درباره رفتنش صحبتی نکرده است. به دو دروازه بان بسیار خوب نیاز داریم و مطمئنم که کاسیاس فرصت بازی کردن در این فصل را به دست خواهد آورد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: کاکا در نشست خبری خیلی واضح اعلام کرد که می خواهد از تیم برود. باشگاه تصمیم او را درک می کند. تلاش می کنیم در روزهای آینده به نتیجه خوبی برسیم.

وی اضافه کرد: درست است که جایگاه رونالدو کمی تغییر کرده است اما اینکه تاکنون موفق به گلزنی نشده، مسئله ای نیست.

آنچلوتی گفت: رقابت های زیادی برای کاسمیرو وجود دارد. او عالی بازی می کند؛ گل می زند. او بسیار جوان است؛ باید مراقب جوان ها باشیم و مسئولیت های زیادی بر دوش شان نگذاریم.

وی تأکید کرد: این اولین بار نیست که اوزیل تعویض شده و فکر نمی کنم آخرین بار هم باشد. مودریچ عالی کار می کند، همچنین خدیرا. او هیچ مشکلی برای بازی در این پست ندارد. هم خدیرا و هم مودریچ می توانند بازی کنند.

سرمربی ایتالیایی تصریح کرد: انتظار ندارم در این دو روز تغییرات زیادی رخ دهد. بی صبرانه منتظر دوشنبه هستم زیرا بعد از آن دیگر درباره بازار نقل و انتقالات حرف نمی زنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات