ستاره ی سوئدی پاری سن ژرمن به انتقاد از گواردیولا پرداخت و او را فردی غیر قابل تحمل خواند. او گفت که مورینیو از او و هم تیمی هایش در زمین حیوان هاری ساخته بود.

به گزارش افکارنیوز : زلاتان ابراهیموویچ ستاره ی سوئدی پاری سن ژرمن در کتاب خود (من ابراهیموویچ هستم) سخنان جالبی را درباره ی ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و لیونل مسی بر زبان آورد.

او درباره ی آقای خاص گفت: مورینیو قبل از شروع هر بازی تلاش می کرد تا بازیکنانش را کاملا آماده ی حضور در میدان کند. زمین بازی انگار صحنه ی تئاتر و یا بازی روانی بود. نگاه کنید این واقعا خنده آور است. نمی توان گفت که این بازیکنان، شما هستید که به میدان رفته اید. احتمالا آنها برادران شما و یا اشخاص پایین تر از شما هستند. نمی توان به هیچ وجه گفت که این بازیکن خود تو بوده ای. مورینیو انگار مقدار زیادی آدرنالین به ما تزریق کرده بود. او ما را مثل حیوان هاری کرده بود. احساس می کردیم که او برای ما هر کاری می کند، پس ما هم باید در زمین به خوبی جواب او را بدهیم.

ابراهیموویچ پس از جدایی از اینتر راهی اسپانیا شد تا زیر نظر پپ گواردیولا کار کند. او این گونه در مورد سرمربی اسپانیایی سابق خود سخن گفت: گواردیولا قابل تحمل نبود. اصلا نمی شد با او تعامل کرد. او تلاش کرد تا مرا بازیکنی معمولی مثل دیگران کند اما من این گونه نبودم. من ابراهیموویچ هستم و با دیگران متفاوتم. گواردیولا حاضر نبود با این موضوع کنار آید. او شخصی بود که نمی توانستم با او ارتباط برقرار کنم. یک بار با او در رختکن درگیر شدم. دیگر بعد از آن هیچ گاه با هم صحبت نکردیم. خواهشا از حرف های من بد برداشت نکنید. نباید این را انکار کنم که مسی و اینیستا بازیکنان بسیار خوبی هستند و حضور در کنار آنها اتفاق نیکویی است اما آنها رفتار گواردیولا را تحمل می کردند و حاضر بودند با او کار کنند، چیزی که من نتوانستم و نخواهم توانست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات