نیم فصل فروخته می شود:

شنیده ها حاکی از آن است که استقلال و قلعه نویی قصد دارند تا نیم فصل نیکبخت را در تیم نگه دارند و با توجه به حضور او در این تیم برایش مشتری پیدا کنند. قراردادی که نیکبخت این فصل با استقلال بسته ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر نیست.

گروه ورزشی ؛ علیرضا نیکبخت واحدی مدافع چپ استقلال تا اینجای کار عملکرد خوبی نداشته و به رغم حضورش نصفه و نیمه اش در ترکیب استقلال نتوانسته رضایت هواداران و کادر فنی استقلال را برآورده کند.

در حالیکه هاشم بیک زاده مدافع چپ ملی پوش آبی ها چند هفته ای را به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال غایب بود، بهترین فرصت برای نیکبخت بوجود آمده بود تا خود را اثبات کند و نشان دهد که ارزش ریسک کردن و سرمایه گذاری را داشته اما عملکرد شماره ۲۳ در ترکیب آبی ها به قدری نومیدکننده بوده که حتی قلعه نویی هم از خرید او پشیمان شده است.

به گزارش افکارنیوز ؛ او که خودش به شخصه برای خرید نیکبخت پیش قدم شده بود و حتی در توجیه این خرید آن را یک کار فرهنگی دانسته بود، خیلی زود از نیکی قطع امید کرده و نام او را به عنوان نخستین بازیکن مازاد در نیم فصل در لیست خروجی قرار داده است.

شنیده ها حاکی از آن است که استقلال و قلعه نویی قصد دارند تا نیم فصل نیکبخت را در تیم نگه دارند و با توجه به حضور او در این تیم برایش مشتری پیدا کنند. قراردادی که نیکبخت این فصل با استقلال بسته ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر نیست. فتح الله زاده که برای قرارداد با نیکبخت چندان راغب نبود، پیش بینی اش این است که در فصل نقل وانتقالات نیم فصل این بازیکن را به یک تیم دیگر منتقل کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات