سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است که تیمش در جایگاهی که باید باشد، قرار ندارد.

به گزارش افکارنیوز : تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از بازی بارسلونا مقابل والنسیا در مستایا اظهار داشت: الکسیس خیلی بازی کرده است. ژاوی نیز از جام کنفدراسیون ها برگشت و در همه بازی ها به میدان رفت. بهتر است هر دو در بازی های بعدی استراحت کنند. هر دو بازیکن همچنین برای حضور در بازی های ملی استراحت خواهند کرد و در دو مسابقه به میدان خواهند رفت. فکر کردیم بهتر است این هفته به آنها استراحت بدهیم. به آنها گفتم حتی همراه با تیم به والنسیا نیایند.

وی ادامه داد: وقتی نشانه های کوچکی از مصدومیت مسی را دیدیم، نگران نشدیم اما تصمیم گرفتیم که روز گذشته تمرین نکند. او امروز مثل همیشه تمرین کرد و در این بازی به میدان خواهد رفت. گاهی بهبود یافتن بهتر از ۵۰ دقیقه تمرین کردن است.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: شروع فصل همیشه سخت است. ما دو بازی عالی انجام دادیم. مقابل لوانته به قدری خوب بودیم که مردم به این باور رسیدند که در وضعیت بهتری نسبت به گذشته هستیم. کم کم عقب نشستیم. به یک تلاش تیمی برای حمایت از استعدادهای فردی نیاز داریم و تلاش می کنیم شرایط خود را دوباره به دست آوریم؛ باید در عین حال در مسابقات مان پیروز شویم زیرا نتایج خوب به تیم اعتماد به نفس می دهند.

وی اضافه کرد: آیا ما همان جایی هستیم که باید باشیم و همان طور بازی می کنیم که می دانیم بارسلونا می تواند؟ مطمئنا نه اما در مسابقات مان به پیروزی می رسیم. باید شیوه روان بازی کردن را یاد بگیریم و حرکات بدون توپ را بهتر کنیم. مطمئنم که این بازیکنان می توانند کمک های بیشتری به ما کنند. نمی توانم تصور کنم که بارسلونا بدون انجام دادن عالی کارهای همیشگی اش فصل موفقی داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات