پتکوویچ:

سرمربی لاتزیو اعلام کرد مقابل تیم خوبی مانند یوونتوس زیاد اشتباه کردیم و نباید به آنها اجازه حمله می دادیم.

به گزارش افکارنیوز : لاتزیو در دیدار هفته سوم خود در سری A مقابل یوونتوس با نتیجه پر گل چهار بر یک مغلوب شد.

در این دیدار آرتورو ویدال ۱۴ و ۲۶، میرکو ووچینیچ ۴۹ و کارلوس توز ۸۰ برای یوونتوس و میروسلاو کلوزه ۲۸ برای لاتزیو گل زدند. یووه با این پیروزی موفق شد شمار امتیازهای خود را در پایان هفته دوم به ۶ برساند و با تفاضل گل مثبت چهار در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. لاتزیو هم که دیدار نخست خود در فصل جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با شکست در این دیدار سه امتیازی ماند تا به شکل موقت و پیش از برگزاری دیدارهای امروز در رده نهم قرار بگیرد.

این دیدار در حالی برگزار شد که دو هفته پیش لاتزیو در سوپر جام باشگاه های ایتالیا نیز با حساب چهار بر صفر مغلوب یوونتوس شده بود.

ولادیمیر پتکوویچ در مورد این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: نباید به تیمی مانند یوونتوس اجازه داد گل های ساده ای مقابل شما به ثمر برساند. باید هوشیارتر از این عمل کنیم، چه در حمله و چه در دفاع. ما هم شانس های گلزنی خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. زیاد در عمق دفاع آنها حرکت کردیم که همین موضوع به یوونتوس اجازه داد فضای کافی برای حمله به دروازه ما داشته باشد. آنها خیلی خوب توپ را کنترل کرده و در خط هافبک خود به گردش درمی آورند. باید مقابل آنها کمی فشرده تر بازی می کردیم. اکنون به بازی های ملی نزدیک می شویم که باید راهکارهای مناسبی هم برای مقابله با اتفاق های دور از انتظار در جریان آنها باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات