پس از عقد قرارداد با شالکه

هافبک غنایی میلان با ابراز رضایت از عقد قرارداد با شالکه، از بوندس لیگا به عنوان بهترین لیگ فوتبال باشگاهی دنیا یاد کرد.

به گزارش افکارنیوز : کوین پرینس بواتنگ پس از آنکه با عقد قراردادی ۴ ساله میلان را برای پیوستن به آبی پوشان گلزن کرشن ترک کرد، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به خانه ام در آلمان برمی گردم. بوندس لیگا بهترین لیگ دنیا است.

بواتنگ ۲۶ ساله که پیش از خروج از بوندس لیگا برای هرتابرلین توپ می زد، افزود: یک سال پیش شالکه این پیشنهاد را به من داد اما گاهی اوقات برای رخ دادن اتفاقات خوب باید صبر کنی و منتظر فرصت های خوب باشی. همه چیز شالکه عالی است، هواداران پرشور و شوق اش، سرمربی جوانش (ینس کلر) ، مدیرورزشی اش (هورست هلد) و… . می دانستم که می خواهم یک روز به این تیم ملحق شوم.

با وجود بازی برای میلان در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برابر پی اس وی آیندهوون، بواتنگ می تواند شالکه را در این فصل در ماموریت اروپایی اش در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

بواتنگ، هرتابرلین که اولین باشگاه حرفه اش بود را در سال ۲۰۰۷ پس از انجام ۴۲ بازی و به ثمر رساندن ۴ گل برای این تیم ترک کرد. او پس از هرتا به تاتنهام پیوست اما در ۲ سالی که در این تیم انگلیسی حضور داشت تنها ۱۴ بازی انجام داد. پس از تاتنهام، بواتنگ دوره کوتاهی را هم در بورسیا دورتموند سپری کرد اما به انگلیس بازگشت تا برای پورتسموث بازی کند و در نهایت در سال ۲۰۱۰ به میلان پیوست، تیمی که در ۷۴ بازی برای آن ۱۰ گل به ثمر رساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات