پول بدهید، تمرین کنید:

زمانی که اردوهای تیم ملی در رده های مختلف برگزار می شود، افرادی در اردو ها کنار ملی پوشان حضور پیدا می کنند که اصلا به درستی نمی توانند تکنیک مبارزه کردن را اجرا کنند، اما با توجه به پول های چند میلیونی زیر میزی که به مربیان می دهند، حق تمرین کردن در کنار ملی پوشان را دارند.

گروه ورزشی - بحران مالی در ماه های اخیر فدراسیون های ورزشی را در آغوش کشیده و فدراسیون ها حتی برای برپایی اردوی آمادگی ملی پوشان و پرداخت دستمزد ملی پوشان و کادر فنی با مشکلات مختلفی روبرو هستند، به گونه ای که حقوق افراد حاضر در اردو ماه هاست عقب افتاده و پرداخت نشده است.

به گزارش افکارنیوز ؛ همین نکته سبب شده تا برخی از مربیان برای کسب درآمد به راه های عجیب و غیرمنتظره ای روی بیاورند. شنید ها حاکی از آن است که برخی از مربیان تیم ملی با گرفتن شاگرد خصوصی وعده ها ملی پوش شدن را به ورزشکاران می دهند و حتی آن ها را در تمرینات تیم ملی شرکت می دهند.

بعد از اینکه کف گیر فدراسیون به ته دیگ خورده و حقوق برخی از مربیان تیم ملی کمتر شده و چندین ماه عقب افتاده، ناچار هستند شاگرد خصوصی بگیرند و برای کسب درآمد بیشتر به آن ها وعده حضور در اردوی تیم ملی و تمرین در کنار ملی پوشان را می دهند و طبق وعده عمل کرده و شاگردان آماتور خود را در هفته چند مرحله در اردوهای تیم ملی شرکت دهند!

زمانی که اردوهای تیم ملی در رده های مختلف برگزار می شود، افرادی در اردو ها کنار ملی پوشان حضور پیدا می کنند که اصلا به درستی نمی توانند تکنیک مبارزه کردن را اجرا کنند، اما با توجه به پول های چند میلیونی زیر میزی که به مربیان می دهند، حق تمرین کردن در کنار ملی پوشان را دارند. نکته عجیب اینکه برخی از مربیان حتی به شاگرد خصوصی های آماتور خود وعده ملی پوش شدن هم می دهند تا بر درآمد میلیونی خود از این راه بیفزایند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات