سرمربی ناپولی بر این باور است هافبک تیمش در بخش هایی بسیار بهتر از کاپیتان لیورپول است.

به گزارش افکارنیوز : ناپولی در هفته دوم رقابت های سری A در زمین کیه وو ورونا به میدان رفت و موفق شد میزبانش را با نتیجه چهار بر دو مغلوب کند.

مارک همشیک ۱۳ و ۶۴، خوزه کایخون ۲۸ و گونزالو هیگواین ۷۰ برای ناپولی گل زدند. گل های کیه وو را نیز آلبرتو پالوسکی در دقیقه های ۲۴ و ۴۰ وارد دروازه میهمان کرد. ناپولی با این پیروزی و به دلیل تفاضل گل مثبت پنج، در صدر جدول کالچو قرار گرفته است و کیه وو نیز با یک امتیاز رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارد.

رافائل بنیتس که پیشتر سرمربی لیورپول و چلسی انگلیس بوده است در لیگ ایتالیا شروعی رویایی داشته و در دو دیدار خود به پیروزی رسیده است. مارک همشیک، هافبک این تیم در این دو دیدار چهار گل وارد دروازه حریفان کرده است.

بنیتس در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: همشیک بازیکن بسیار مهمی برای ما است زیرا همواره در جایی که باید حضور دارد. البته هیگواین هم بازیکن بسیار خوبی است و فرصت و فضاهای مورد نیاز را برای وی فراهم می آورد. شکل بازی همشیک درست مانند استیون جرارد است. البته قدرت او را ندارد ولی هوش تاکتیکی بسیار بهتری نسبت به جرارد دارد.

کیه وو در این دیدار دو بار توانست کار را به تساوی بکشاند ولی ناپولی در نهایت با اختلاف دو گل پیروز میدان لقب گرفت.

بنیتس در ادامه عنوان کرد: نکته های مثبتی از این دیدار برداشت کردم. شروع خوبی داشتیم و تا نیم ساعت نخست بازی، خیلی خوب بودیم. دو بار گل زدیم ولی دو گل هم خوردیم. مشکل هایی در ترکیب داریم که باید رفع شوند ولی تصور می کنم در کل تیمم نمایش بسیار خوبی داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات