سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: من روی قول شفاهی علی کفاشیان قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال را امضا می کنم چون این قرارداد برای فدراسیون تعهد می آورد و کفاشیان مجبور می شود پول" خسوس کاندلاس" را بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، سید رضا افتخاری در گفتگو با مهر درباره خبر واگذاری تیم فوتسال گاز خوزستان و عدم شرکت این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فعلا تیم گاز خوزستان بی صاحب است تا تکلیفش مشخص شود. تغییر و تحول دولت آغاز شده است و مدیران قبلی از کار خود کنار رفته اند. حالا تا مدیران جدید سر کار بیایند و تکلیف این باشگاه مشخص شود یک مقدار زمان می برد.

وی افزود: به همین خاطر آنها تصمیم گرفته اند امتیاز تیم خود را واگذار کنند. البته حمید گرشاسبی رئیس اداره ورزش و جوانان خوزستان با من تماس گرفت و خواست که زمان نقل و انتقالات برای این تیم دو روز دیگر تمدید شود. ما هم به تیم گاز برای اینکه شرایط سختی پیدا نکند دو روز بیشتر فرصت دادیم تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین با اظهار بی اطلاعی از وضعیت تیم فوتسال شهرداری تبریز تاکید کرد: از افرادی که برای انجام امور خود از تبریز به فدراسیون فوتبال می آیند پیگیر این قضیه هستم. آنها می گویند شهردار جدید تبریز اعلام کرده قصد دارد این تیم را نگه دارد و نمی خواهد امتیاز آن را واگذار کند. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

افتخاری در پاسخ به این سوال که" آیا ایجاد چنین بلاتکلیفی در فوتسال ایران یک هفته قبل از شروع مسابقات در شان لیگ برتر ایران است" ؟ یادآور شد: به هر حال بعضی از تیم های ما دولتی هستند و بعضی ها هم به شهرداری و شورای شهر وابسته اند. انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تازه برگزار شده و به خاطر این وابستگی، تغییرات و بلاتکلیفی ها طبیعی است. برای همین است که ما از واگذاری تیم های فوتسال به بخش خصوصی استقبال می کنیم چون آنها ثبات بیشتری دارند.

وی همچنین درباره جلسه خسوس کاندلاس با علی کفاشیان برای افزایش دستمزد این مربی، گفت: کفاشیان به خسوس گفت که ما مشکل مالی را حل می کنیم و نمی خواهد نگران چیزی باشد. وی قول شفاهی داد و ما هم روی قول کفاشیان قراردادمان را امضا می کنیم. این قرارداد در نهایت تعهد می آورد و کفاشیان مجبور می شود پول قرارداد را بدهد!

سرپرست کمیته فوتسال درباره میزان افزایش قرارداد خسوس هم تصریح کرد: اگر خسوس سرمربی تیم امید هم بشود، پیش بینی ما این است که قراردادش را ۳۰ درصد افزایش بدهیم. در غیر این صورت قراردادش کمتر از ۳۰ درصد اضافه می شود. من به خسوس هم گفتم اگر به تیم ملی کویت برود، این تیم در هر مسابقه ای بعد از سه بازی اوت می شود و او هم باید به خانه اش برگردد ولی با تیم ایران حداقل تا فینال صعود می کند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات