فرانسه در ششمین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در دیداری ضعیف برابر گرجستان متوقف شد تا شانسش به عنوان سرگروه کاهش یابد.

  دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از توقف تیمش برابر گرجستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴، گفت: هر کاری کردیم نتوانستیم در این دیدار به گل برسیم. کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود، اما نتوانستیم هیچ فرصت گلی خلق کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم را هجومی کردیم و سعی کردیم هر طور که باشد به گل برسیم، اما در نهایت نتوانستیم به خواسته خود برسیم. گرجستانی ها در این دیدار خیلی دفاع کردند و در نهایت به یک امتیاز این مسابقه رسیدند. هیچ معجزه ای ندارم ما هنوز سقوط نکردیم و شانس داریم.

دشان درباره عملکرد فرانک ریبری که موفق شده است به عنوان بهترین بازیکن اروپا دست یابد، گفت: فرانک در این دیدار بسیار جنگید. گرجستانی ها دو – سه بازیکن را در این دیدار مامور مهار او کرده بودند. فرانک چند موقعیت در این دیدار داشت و توانست ریتم خوبی به حملات تیم ما اضافه کند. من از بازی او برابر گرجستان راضی هستم.

سرمربی فرانسه در پایان درباره شانس حضور این کشور در جام جهانی، گفت: از روز اول هدف ما این بود که به عنوان تیم نخست به جام جهانی صعود کنم. اکنون صعود به عنوان تیم نخست دور از دسترس است، اما دو بازی دیگر داریم که می توانیم در رده دوم قرار بگیریم. ما هنوز شانس صعود داریم نه راضی هستم و نه پشیمان. تیم ما باید بازی بعدی خود را به خوبی انجام دهد و به همین خاطر باید به سرعت خودمان را آماده کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات