ستاره پیشین تیم ملی برزیل با تمجید از فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، ضریب هوشی وی را در حد معروف ترین فیزیکدان تاریخ دانست.

به گزارش افکارنیوز ، روماریو، ستاره پیشین تیم ملی برزیل که همراه با طلایی پوشان آمریکای جنوبی در جام جهانی ۱۹۹۴ خوش درخشید، ادعا کرد مبتلا بودن لیونل مسی به سندروم آسپرگر از این بازیکن آرژانتینی یک نابغه ساخته است.

کم رویی و خجالتی بودن جزو خصلت های رفتاری افراد مبتلا به سندرم آسپرگر است اما به عقیده روماریو تمام اثراتی که این سندروم روی برترین بازیکن فوتبال جهان در ۴ سال اخیر گذاشته، مثبت بوده است.

عضو پارلمان برزیل که خود سابقه بازی در بارسلونا را هم دارد، در صفحه اش در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «مسی مبتلا به اوتیست (درون گرایی) خفیف است که به او اجازه می دهد بهتر از سایرین روی کارش زوم و تمرکز کند» .

روماریو در ادامه با ادعای اینکه برخورداری از این سندروم به مسی کمک کرده بازی های به مراتب بهتری را ارائه کند، نوشت: «نیوتن و انیشتن هم تا حدی به اوتیسم مبتلا بودند. امیدوارم که مسی مانند این ۲ نفر، هر روز از دیروز بهتر شود و به کار خود برای نشان دادن سبک منحصربه فرد بازی های زیبایش ادامه دهد» .
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات