هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید با هر بازی که می گذرد احساس می کنم اهمیت بیشتری برای تیم دارم.

به گزارش افکارنیوز ، سسک فابرگاس پیش از دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل شیلی اظهار داشت: هر بازی که می گذرد، احساس اهمیت بیشتری می کنم و نقش بزرگتری را در تیم می پذیرم و می خواهم همین مسیر را ادامه دهم.

هافبک بارسلونا که در پیروزی دو بر صفر اسپانیا مقابل فنلاند یک پاس گل به جوردی آلبا داد، ادامه داد: بازیکنان شیلی بسیار سرسخت هستند و استعداد فراوانی دارند. باید به خوبی با آنها رقابت کنیم.

وی با اشاره به آخرین بازی اسپانیا مقابل شیلی که دو سال پیش در سوئیس برگزار شد، گفت: به یاد می آورم که دو سال پیش چه اتفاقاتی در دیدار با شیلی افتاد. تنش خیلی زیادی بین بازیکنان بارسلونا و رئال وجود داشت و پس از آن همگی متحد شدیم. تیم توانست خطی بین کلاسیکو و بازی های ملی بکشد. همه ما در کنار یکدیگر برای یک هدف مبارزه کردیم و به کمک همین حس حرفه ای نتایج خوبی به دست آوردیم.

سسک فابرگاس، که پیشینه به تن کردن پیراهن آرسنال را به مدت هفت سال در کارنامه دارد اطمینان دارد اوزیل در ترکیب توپچی ها به زودی جا افتاده و موفق خواهد شد.

«اوزیل از حضور در لیگ برتر انگلیس لذت خواهد برد. فکر می کنم آرسنال نیز برای او تیم بسیار خوبی خواهد بود. لیگ انگلیس فضای زیادی دارد. اوزیل بازیکنی است که اگر فضای کافی در اختیارش قرار بگیرد می تواند تیم شما را نابود کند. نمایش بسیار خوب او در ترکیب رئال مادرید را به خاطر دارم. او پاس های گل فراوانی می دهد که فقط نیاز به یک ضربه برای گل کردن آن دارد. اطمینان دارم او از حضور در انگلیس لذت می برد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات