سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد قرارداد خود را با تیم ملی این کشور تا پایان سال ۲۰۱۶ تمدید کند.

به گزارش افکارنیوز ، یواخیم لوو در سال ۲۰۰۴ به عنوان دستیار یورگن کلینزمن در تیم ملی آلمان مشغول به کار شد و پس از پایان جام جهانی ۲۰۰۶ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان منصوب شد و از آن زمان به بعد آلمان را به یک تیم مدعی در جهان تبدیل کرده است، هر چند هنوز نتوانسته است به انتظار ۱۷ ساله این کشور در قهرمانی در یک تورنمت پایان دهد.

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در گفت وگو با مجله کیکر گفت: تاکنون صحبتی برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال آلمان نداشتم. مدیر برنامه های من با فدراسیون فوتبال آلمان صحبت کرده است و احتمال دارد پس از جام جهانی ۲۰۱۴ نیز در تیم ملی آلمان باقی بمانم.

ولفگانگ نیرزباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان نیز درباره تمدید قرارداد یواخیم لو با تیم ملی آلمان گفت: با او آشنا هستم. هر دو طرف خواسته هایی برای تمدید قرارداد دارند که امیدواریم به زودی برطرف شود تا لوو پس از جام جهانی ۲۰۱۴ نیز با ما باشد.

کیکر نوشت: در قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال آلمان بندی وجود دارد که اگر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ عملکرد دور از انتظاری داشته باشد و یا بتواند به قهرمانی دست یابد، یواخیم لو می تواند از هدایت تیم ملی آلمان کنار رود.

آلمان از زمانی که توانست در جام ملت های اروپا به قهرمانی دست یابد تاکنون نتوانسته است در یک تورنمت به قهرمانی دست یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات