سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم؛ چرا که ثابت کردند می توانند خوب بازی کنند و واقعا مستحق کسب این سه امتیاز بودیم.

به گزارش افکارنیوز ، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن و استقلال تهران که با برد دو بر صفر تیمش همراه شد، اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم؛ چرا که با تلاش زیاد ثابت کردند می توانند خوب بازی کنند. تیم استقلال تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و ما توانستیم یکی از بهترین تیم های ایران را ببریم. به هرحال مستحق کسب این سه امتیاز بودیم.

وی افزود: به عنوان مربی تلاش خود را می کنم که ذوب آهن بهترین بازی ها را انجام دهد. البته باید توجه داشته باشیم که شروع لیگ بدون اردو و بدنسازی بود اما یواش یواش داریم بهتر می شویم و من کلا دوست دارم تیمم فوتبال به معنای واقعی کلمه انجام دهد تا از آن لذت ببرم.

بوناچیچ افزود: امروز به خوبی توانستیم کار ترکیبی را انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم و نشان دادیم که ذوب آهن چه تیم بزرگی است. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به اظهار قلعه نویی که گفته بود این برد را بیشتر داور به ذوب آهن هدیه کرد، گفت: البته قلعه نویی حق دارد که هر اظهارنظری دارد بکند. او یکی از موفق ترین مربیان ایران است اما من تمرکزم روی تیم خودم است. امروز فرهادی و رجب زاده به خوبی بازی کردند و ما هم بازیکنان کلاس بالای زیادی داریم.

وی در خصوص مرتضی تبریزی گفت: تبریزی بازیکن خیلی جوانی است و هنوز هم باید به او زمان دهیم و امشب هم من از بازی تبریزی غافلگیر شدم؛ چرا که بسیار خوب بازی کرد و ما کلا در تیم مان جوانان خوبی همچون اکبر ایمانی، سینا عشوری و احسان پهلوان داریم.

بوناچیچ خاطرنشان کرد: استقلال در بازی امشب روی کرنرها خطرساز بود و ما کلا شش بازیکن داریم که در درگیری های هوایی می توانند کار کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره داوری گفت: کلا درباره داوری نظر نمی دهم ولی این داور نشان داد که شخصیت خوبی در داوری دارد و امشب داور باتجربه ای را نسبت به داورهای گذشته ذوب آهن گذاشته بودند؛ چرا که در حد لیگ برتر بود.

بوناچیچ در پاسخ به اینکه چرا به سعید عبدالله پور بازی نمی دهد، گفت: عبدالله پور هنوز از نظر بدنی ضعیف است اما تمرینات خوبی انجام می دهد و چند وقت پیش انگشت پایش آسیب دید و از ترکیب فاصله گرفت اما در آینده می تواند به ما کمک زیادی کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات