تیم فوتبال پرسپولیس تهران با گلی که در آخرین دقیقه نیمه نخست دیدار خود برابر گسترش فولاد تبریز به ثمر رساند این نیمه را با برتری به رختکن رفت.

به گزارش افکارنیوز ، آخرین دیدار روز دوم از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف خود گذشت. تنها گل این تیم را محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

شاگردان دایی در دقایق ابتدایی حملاتی احساسی را روی دروازه حریف ترتیب دادند که ثمری برای آنها نداشت. در ادامه کار بازیکنان حریف با دوندگی فراوان سعی کردند بازی را به تعادل بکشانند و یک بار هم در ضد حمله روی ضربه موسوی دروازه میزبان را تهدید کردند.

پرسپولیس که تلاش می کرد راهی برای گشودن دروازه تیم تبریزی پیدا کند در دقیقه ۳۴ روی ضربه کاشته خلعتبری خطرساز شد و یک دقیقه بعد ضربه سر بنگر روی تیر دوم را فروزان با واکنشی فوق العاده به کرنر فرستاد.

پرسپولیس در آخرین دقیقه نیمه نخست توسط عالیشاه صاحب یک ضربه پنالتی شد که خلعتبری آن را به گل تبدیل کرد تا شاگردان دایی با برتری به رختکن بروند.

نکته جالب این که محسن ترکی در نیمه نخست به چهار بازیکن تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات