پنجعلی:

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل احضار شدنم به کمیته انضباطی را نمی دانم، اگر به خاطر گفتن حقیقت است، پس باید چه کار می کردم، حتماً باید از مسئولان بابت بازی ناتمام تشکر و قدردانی می کردم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خودم هم نمی دانم چه باید می گفتم تا آقایان ناراحت نشوند، اینکه پیشکسوتان مسخره شدند، حرف من یک نفر نیست و تمام فوتبالی ها و حتی مردم هم ناراحت شدند بنابراین خودشان قضاوت کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: در مورد بازی حساس روز جمعه که در اصفهان در پیش داریم باید بگویم تیم ما از لحاظ آمادگی فنی و روحی در شرایط خوبی قرار دارد و بازی خوبی را مقابل سپاهان انجام خواهیم داد که امیدوارم نتیجه بازی به نفع ما باشد.

وی تصریح کرد: یکی از حساسیت هایی که در بازی ما مقابل سپاهان وجود بازیکنان سابق این تیم در پرسپولیس می باشد به هر حال فوتبال ما حرفه ای شده و مربی ها بر اساس نیاز خود بازیکنان مد نظر را که به ترکیب آن ها می خورد جذب و مورد استفاده قرار می دهند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ بالای مردم اصفهان و قدمت و ریشه دار بودن باشگاه سپاهان فکر نمی کنم که در اصفهان مشکلی داشته باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات