آمدم پیش مربیان دیدم همه دارند گریه می کنند!

عزت الله اکبری این ستاره جوان تیم ملی کشتی ایران که با رقابت دلاورانه اش تیم ملی کشتی آزاد را پس از سال ها قهرمان دنیا کرد تا قبل از فینال نمی دانسته رسیدنش به این بازی برای ایران چه اهمیتی دارد!

به گزارش افکارنیوز ، عزت الله اکبری ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران که با مدال نقره خود سبب شد تیم ملی بعد از ۱۲ سال بار دیگر قهرمان جهان شود و بعد از ۴۸ سال این قهرمانی را بیرون از ایران تکرار کند، در پاسخ به این سئوال که چه زمانی فهمیده چه کاری برای تیم ملی کرده است می گوید: «راستش این قدر شرایط بازی ها و استرسم بالا بود که فقط سعی می کردم کار خودم را بکنم و سمت جدول خودم را پیگیری می کردم. نمی دانستم چه خبر است و مربیان هم چیزی به من نگفته بودند. بازی با حریف ازبکم که تمام شد و به فینال رسیدم، به سرعت به سالن استراحت و تمرین رفتم. وقتی رسیدم دیدم همه کادرفنی نشستند و دارند اشک می ریزند. ترسیدم و گفتم چی شده؟ تازه به من گفتند چه اتفاقی افتاده است. »

او سپس می گوید من از همه مردم ایران برای دعاهای شان و از مربیان خوبم در تیم ملی برای زحماتی که برایم کشیدند و البته از خانواده خوبم تشکر می کنم. خوشحالم در این شب های مزین به نام امام رضا (ع) توانستیم باعث شادی دل مردم خوب مان باشیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات