نوری و رضایی در نیم فصل می روند؟

شنیده می شود که دایی این دو را نمی خواهد و به احتمال فراوان دو بازیکن قدیمی و سابقا محبوب تیمش را در نیم فصل در فهرست فروش قرار خواهد داد تا هم از ترافیک فاز تهاجمی کاسته و بار مالی تیمش را نیز سبک کند.

گروه ورزشی - علی دایی سرمربی پرسپولیس از عملکرد محمد نوری و غلامرضا رضایی در فصل جاری شدیداً ناراضی است.

به گزارش افکارنیوز؛ سرمربی پرسپولیس که در ابتدای فصل تصور می کرد تجربه نوری و رضایی در این فصل به کارش بیاید و از همین رو با وجود ترافیک در فاز تهاجمی تیمش و حضور جوانان با استعداد و باکیفیتی چون صادقیان و عالیشاه، این دو بازیکن را از ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار داد اما هیچ یک از آن ها نتوانستند رضایت خاطر دایی را جلب کنند.

محمد نوری و غلامرضا رضایی دو بازیکنی که در دوره نخست حضور دایی در پرسپولیس توسط خود او به پرسولیس آمدند و در گذشته از بازیکنان مورد علاقه علی دایی به شمار می رفتند اما با توجه به عملکرد نومیدکننده در این فصل و البته درخشش ستاره های جوان و تازه وارد، اخیرا مورد قهر دایی قرار گرفته و به نیمکت دوخته شده اند و حتی در تمرینات نیز چندان از سوی سرمربی پرسپولیس مورد توجه قرار نمی گیرند.

دایی چند روزی است که در تمرینات به این دو بازیکن تذکر می دهد. از سوی دیگر هواداران سرخپوش هم در این ۹ هفته بازی های خوبی از نوری و رضایی ندیده اند و در اکثر بازی ها، از این دو تفنگدار صراحتا انتقاد می کنند. با توجه به شرایط فوق و نمایش درخشان جوانان تازه وارد در ترکیب پرسپولیس و البته اضافه شدن خلعتبری شنیده می شود که دایی این دو را نمی خواهد و به احتمال فراوان دو بازیکن قدیمی و سابقا محبوب تیمش را در نیم فصل در فهرست فروش قرار خواهد داد تا هم از ترافیک فاز تهاجمی کاسته و بار مالی تیمش را نیز سبک کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات