هافبک راه آهن سورینت گفت: می توانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، میلاد نوری در خصوص بهبود مصدومیت و عدم حضورش در ترکیب تیم برای دیدار مقابل صبا، اظهار داشت: خوشبختانه در این هفته توانستم تمرین کنم اما به علت درد اندکی که هنوز در ناحیه پا احساس می کنم، کادر فنی صلاح دانست که من را به قم نبرد و در ترکیب تیم قرار نگیرم و استراحت کنم.

وی افزود: مصدومیتم برطرف شده و هفته آینده می توانم به میدان بروم. مشکلی از لحاظ آمادگی ندارم و در دوران مصدومیت تلاش کردم که از لحاظ بدنی افت نکنم. خود را در شرایط آماده نگه داشتم و امیدوارم با بازگشت به مسابقات بتوانم عملکرد گذشته را داشته باشم.

هافبک راه آهن سورینت در مورد اینکه آیا می تواند عملکرد صبا را در راه آهن تکرار کند، تاکید کرد: صددرصد دنبال همین موضوع هستم، یکی از اهدافی که خواستم از صبا جدا شوم این بود که بتوانم حتما نسبت به سال گذشته مؤثرتر باشم. متاسفانه اوایل مصدوم شدم اما با بازگشت به میادین قطعا همان عملکرد را خواهم داشت.

نوری در مورد شرایط راه آهن در ۹ هفته اخیر گفت: در این مدت ما بدشانس بودیم، باید نتایج بهتری می گرفتیم، دو بازی اشتباهات صددرصد داوری تأثیرگذار بود. با این حساب می توانیم جبران کنیم زیرا فاصله مان با تیم های بالاتر ۶،۷ بازی است که در دو بازی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی تیم ها هنوز به شرایط آرمانی نرسیده اند. سپاهان را ببینید با این همه سرمایه گذاری هنوز نتوانسته نتایج دلخواه را کسب کند. شرایط ما در آینده بهتر خواهد شد و می توانیم جایگاه بهتری را در جدول کسب کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات