هافبک ۲۱ ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم است.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که بایرن مونیخ روند رو به رشدی را با پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی خود سپری می کند، ماریو گوتسه و خاوی مارتینس هم دوره مصدومیت خود را تقریبا پشت سر گذشته اند و در آستانه بازگشت به ترکیب تیم هستند. با بازگشت این دو، ترکیب قهرمان فصل گذشته آلمان و اروپا تقویت خواهد شد.

گوتسه هافبک ملی پوش باواریایی ها در دیدار سوپرجام اروپا که بایرن مونیخ با غلبه بر چلسی جام را بالای سر برد از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و از آن تاریخ تاکنون چند دیدار سرخپوشان مونیخ را به همین منظور از دست داد.

سایت باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: گوتسه در حال حاضر پا به توپ شده است و به طور انفرادی تمرین می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود او طی چند روز آینده به تمرین گروهی تیم بازخواهد گشت.

خاوی مارتینس هم که اوایل این ماه کشاله رانش را مورد عمل جراحی قرار داده بود عصای خود را کنار گذاشته و دویدن آرام را شروع کرده است. مدافع اسپانیایی باواریایی ها گفت: هر روز که می گذرد احساس بهتری به من دست می دهد. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط بازی برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم.

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگا هستند و فردا شب (شنبه) در همین رقابت ها در دیداری حساس در خانه شالکه ۰۴ به میدان خواهند رفت.

بایرن مونیخ همچنین سه شنبه در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۱۴-۲۰۱۳ موفق شد در ورزشگاه آلیانتس آره نا با نتیجه ۳ بر صفر بر زسکا مسکو روسیه غلبه کند و اولین گام را در راه دفاع از عنوان قهرمانی محکم بردارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات