قائم مقام باشگاه سپاهان درباره سرپرستی ترابیان در این باشگاه گفت: تا انتخاب مدیرعامل جدید رییس هیات مدیره سرپرستی باشگاه را برعهده دارد و بنده هم به عنوان قائم مقام در خدمت او خواهم بود.

به گزارش افکارنیوز ، مسعود تابش در این باره اظهار کرد: پس از جلسه هیات مدیره تصمیم گرفته شد مهندس ترابیان رییس هیات مدیره باشگاه به طور موقت سرپرستی باشگاه را تا انتخاب مدیرعامل جدید برعهده داشته باشد و بنده هم به عنوان قائم مقام در کنار او فعالیت کنم.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود علیرضا رحیمی به دنبال برکنار کردن زلاتکو کرانچار بوده اما هیات مدیره خود او را برکنار کرده است گفت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد. رحیمی چند بار استعفا داده بود و این بار هم خودش استعفا داد. هیچ کسی از اعضای هیات مدیره موافق رفتن او نبود و اصلا بحثی درباره کرانچار نداشتیم. رحیمی خودش پافشاری کرد که من خسته شده ام و می خواهم بروم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه جباری چقدر از پول دریافتی را به سپاهان برمی گرداند، گفت: جباری اگر خودش صلاح دانست، مبلغی که دریافت کرده را اعلام می کند اما او طبق توافق انجام شده تمام پولی را که دریافت کرده به سپاهان برمی گرداند. ضمن اینکه جباری تا نیم فصل نمی تواند در تیمی بازی کند و ما هم منتظر او هستیم تا با برطرف شدن مشکلاتش بتواند در نیم فصل به سپاهان ملحق شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات