اظهارنظر خیلی عجیب سرمربی ملوان

سرمربی ملوان یکی از دلایل تساوی تیمش مقابل نفت را آب و هوای تهران دانست.

به گزارش افکارنیوز ، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با نفت تهران که به تساوی بدون گل انجامید، بیان کرد: هیچ وقت مساوی نتیجه راضی کننده ای نیست و همیشه دوست داریم برنده شویم اما برای برنده شدن باید گل زد. من از نیمه اول راضی نیستم و نمی دانم هم علت ضعف مان در این نیمه چیست. شاید آب و هوا تاثیر داشت ولی نیمه دوم بسیار بهتر شدیم. فکر می کنم مساوی نتیجه منصفانه ای بود.

سرمربی ملوان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر خوب بودن آب و هوای تهران گفت: خودم فوتبالیست بودم و می دانم آب و هوا یعنی چه اما عذر و بهانه ای نیست. ما امروز بد بازی کردیم و بدشانس هم بودیم. همچنین مهدی دغاغله را در نیمه اول از دست دادیم و جلال رافخایی را هم نداشتیم. این دو، بازیکن کلیدی ما در خط حمله هستند.

وی درباره پرسش خبرنگاری درباره داوری مطرح کرد: دفعات قبل راجع به این موضوع زیاد صحبت کردم و امروز نمی خواهم درباره داوری حرفی بزنم.

اسکوچیچ همچنین در ارزیابی اش از نتایج کلی ملوان تصریح کرد: ما برای گرفتن امتیاز نیاز به برنده شدن داریم که این اتفاق کمتر افتاده است. در حال حاضر در پایین جدول هستیم ولی باید حرفه ای باشیم. هواداران ملوان برای ما خوب هستند. امروز دیدیم نفت هواداری نداشت. ما دوست داریم هواداران همیشه کنار ما باشند.

اسکوچیچ در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا باشگاه به او اولتیماتوم داده است گفت: سوال بعدی!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات