مراسم وزن کشی سه وزن دوم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند، محمد نوربخش در دور نخست به مصاف دونی یور اسلام اف از مولداوی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه رواز لاشخی از گرجستان و کوراماتو از ژاپن مسابقه می دهد. درگروه نوربخش، بوررو از کوبا، تسمراد اف از ازبکستان، ارالی یف از قرقیزستان، کبیسبایف از قزاقستان و کوی لاکوف از روسیه حضور دارند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم طالب نعمت پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الکساندر بارازون از ونزوئلا می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار جاوید حمزاتو از بلاروس و آدوماتیس از لیتوانی مسابقه می دهد. در این وزن ۳۴ کشتی گیر حضور دارند و سلجوق سبی از ترکیه و ماکسیم مانوکیان از ارمنستان از دیگر نفرات سرشناس در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست به مصاف آرتور الکسانیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار متودیف از بلغارستان و گرزی بکی از لهستان مسابقه می دهد. ایسکاکوف از قزاقستان، هاسلر از آلمان، جنگ ایلدریم از ترکیه و بالاژ کیس از مجارستان در گروه علیاری حضور دارند. در این وزن ۳۷ کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

رقابتهای وزن های ۶۶،۷۴ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار می شود که به ترتیب افشین بیابانگرد، هادی علیزاده پورنیا و امیرعلی اکبری به مصاف رقبای خود می روند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات