به گزارش افکارنیوز ، فرید حقیقی پس از ناکامی در دستیابی به مدال در مسابقات کاتای کاراته بازی های کشورهای اسلامی عنوان کرد: در سمت جدولی که من در آن رقابت می کردم حریفان سرسختی حضور داشتند اما در سمت دیگر کاتاروی الجزایری بدون مشکل به فینال رسید. این کاراته کا در سطح جهانی نیست و در سطح قاره ای ورزشکار مطرحی است.

وی ادامه داد: در سمت دیگر جدول من و کاتاروهای مصر، مالزی و اندونزی حضور داشتیم که هر ۴ کاتارو از نفرات مدعی به شمار می آمدند. متاسفانه در مرحله نیمه نهایی به علت نفوذ سرداور مالزیایی نتوانستم به فینال برسم.

این کاتاروی کشورمان گفت: رئیس کمیته داوران آسیا به راحتی نفوذ می کند و حق ورزشکاران را می خورد. مسابقات کاتا مانند مبارزه نیست که هر کاتارو یک ضربه بزند و داور نتواند حقش را بخورد. در کاتا داوران به راحتی اعمال نفوذ می کنند و در آخر می گویند سلیقه مان بوده است. من اعتقاد دارم کاتاروی مالزیایی هم من و هم حریف دیگرش را با اعمال نفوذ دیگران برد و باید بازنده می شد.

حقیقی تاکید کرد: باخت اولم را به کاتاروی مالزیایی را اصلا قبول ندارم اما در مسابقه دوم مقابل حریف مصری نباید ۵ بر صفر بازنده می شدم چرا که با هم برابر بودیم.

وی اظهار داشت: تلاش خودم را کردم و از اجراهایم راضی هستم. روز خوبی داشتم اما متاسفانه به راحتی مرا بازنده کردند. با اینکه مانند مسابقات جهانی تمرین نکرده بودم اما در حد و اندازه های همان مسابقات کاتا رفتم.

این کاتارو کشورمان تصریح کرد: فکر نمی کنم دیگر کاتاکارهای ایرانی اسیر ناداوری شوند چرا که مالزیایی ها روی مدال طلای کاتا حساس هستند و به راحتی نفوذ می کنند در بخش های دیگر فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات