دربی بزرگ شهر استانبول ترکیه نیمه تمام باقی ماند. تیم های بشکیتاش و گالاتاسرای یکشنبه در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف هم رفتند که این مسابقه به دلیل ورود تماشاگران به زمین نیمه تمام باقی ماند

به گزارش افکارنیوز ، دربی بزرگ شهر استانبول ترکیه نیمه تمام باقی ماند. تیم های بشکیتاش و گالاتاسرای یکشنبه در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف هم رفتند که این مسابقه به دلیل ورود تماشاگران به زمین نیمه تمام باقی ماند. فیلیپو ملو در دقیقه ۱۸ برای بشیکتاش گل زد اما در نیمه دوم و در دقایق ۶۰ و ۷۲ دیدیه دروگبا تیم گالاتاسرای را پیش انداخت.

در حالیکه بازی تا لحظات پایانی ۲ بر ۱ به نفع شاگردان فاتح تریم پیش می رفت، هواداران بشیکتاش به زمین حمله ور شدند تا این مسابقه نیمه تمام باقی بماند. جمع دیگری از تماشاگران هم صندلی های ورزشگاه را شکستند و به زمین پرتاب کردند. پلیس ترکیه پس از این اتفاق، با استفاده از گاز اشک آور سعی کرد تا به این آشوب پایان بدهد. سخنگوی فدراسیون فوتبال ترکیه در این باره عنوان کرد: همه ما مثل سایر مردم ترکیه از این اتفاق شوکه هستیم. امشب، شب سیاهی برای فوتبال ترکیه بود. به طور حتم همه گزارش ها را بررسی می کنیم و سپس موضع قاطع مان را اعلام خواهیم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات