حالا که به جمع ۴ تیم آمده ایم می توانیم قهرمان شویم

هافبک استقلال تاکید کرد که این تیم نباید در بازی روز چهارشنبه مقابل اف. سی سئول فقط به دفاع مطلق فکر کند.

به گزارش افکارنیوز ، خسرو حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد محرومیتش از بازی با روز چهارشنبه برابر اف. سی سئول کره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. من لیز خوردم و بازیکن حریف هم جو داد و در نهایت اخطار گرفتم. فکر می کنم داور سخت گیری کرد. اگر این مسابقه تک بازی بود خیلی ناراحت می شدم ولی بازی برگشت مهمتر است و ما می توانیم در تهران کار را تمام کنیم. فکر می کنم هر نتیجه ای در بازی رفت رقم بخورد، باز هم سرنوشت صعود به بازی برگشت کشیده می شود. امیدوارم در کره یک نتیجه متعادل بگیریم و در تهران کار را تمام کنیم.

وی تاکید کرد: فکر می کنم بازی با بوریرام یک بازی تدارکاتی مناسب بود تا بتوانیم برای دیدار با یک تیم قوی تر خودمان را آماده کنیم. اگر در این بازی دفاع مطلق و عقب بازی کنیم قطعا کره ای ها ما را اذیت خواهند کرد. باید در آنجا به فکر حمله هم باشیم در غیر این صورت دچار مشکل می شویم. مطمئنا بازی با اف سی سئول سخت تر است و آنها مطمئنا فشار بیشتری روی دروازه استقلال خواهند آورد. در ضمن بهترین بازیکنان کره مهاجمان این تیم هستند.

حیدری در پاسخ به این سوال که فکر می کنی قهرمان آسیا شوید خاطرنشان کرد: در این چند سال قهرمانی لیگ را به دست آوردیم و حالا خیلی دوست داریم در آسیا قهرمان شویم. استقلال مدت ها بود که به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه پیدا نکرده بود ولی حالا خوشبختانه این اتفاق افتاده است. بازیکنان استقلال اهمیت حضور در جمع چهار تیم را درک می کنند. شاید به این زودی ها در این شرایط قرار نگرفتیم پس وقتی به جمع ۴ تیم آمدیم، می توانیم قهرمان شویم.

خیلی ها معتقدند فوتبال کره و ژاپن از هر لحاظ از ما جلوتر است و به همین دلیل شانس برد اف سی سئول را بیشتر از استقلال می دانند. حیدری در این خصوص گفت: این درست است که ما به جام جهانی رفتیم ولی باید قبول کرد آنها از ما حرفه ای تر هستند. بوریرام یک شهر کوچک بود ولی باید می دیدید چه استادیوم و چه زمین تمرینی داشتند. ما از لحاظ امکانات سخت افزاری خیلی از کره و ژاپن عقب تر هستیم اما از لحاظ استعداد فوتبالی وضعیت بهتری داریم. شاید آنها از لحاظ کار گروهی هم برتر باشند ولی استعدادهای فوتبال ما با آنها قابل مقایسه نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نظر تو شانس برد هر دو تیم ۵۰-۵۰ است، عنوان کرد: همین طور است اما ما می توانیم از شرایط خوبی که در حال حاضر داریم استفاده کنیم. اینکه سئول در بازی رفت میزبان است به نفع ماست و ما باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات