فردی با نام ح. ش با باشگاه ها صحبت می کند و از آنها پول می خواهد تا مثلا فلان داور، بازی را به سودشان تمام کند.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس و آن اشتباهات داوری که در این بازی اتفاق افتاد، محمد رویانیان پرده برداشت از اتفاقاتی که در داوری ایران رخ می دهد و پول هایی که رد و بدل می شود.

رویانیان دست به افشاگری زد و حتی مدعی شد یک داور یا دوستان یک داور از ما ۶۰ میلیون پول طلب کردند تا بازی را در بیاورند. علی دایی هم بعد از بازی با کنایه هایی که بیشتر متوجه محسن قهرمانی بود ادعا کرد که شماره حساب دوستان این داور را نمی دانسته و به همین دلیل او اینگونه علیه پرسپولیس سوت زده.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که سندی برای آنها وجود ندارد. نه دایی مدرک دارد که پولی رد و بدل شده و نه محمد رویانیان. آنها از روی عصبانیت حرف هایی زده اند که قابل پیگیری است.

اما نکته اصلی ماجرا. این دوستان داوران چه کسانی هستند که از طرف آنها صحبت می کنند و در خواست پول می دهند. آن هم برای در آوردن بازی. می گویند یکی از افرادی که در فدراسیون حضور دارد، رابط داوران است. البته داوران از این قضیه بی خبرند.

ح. ش با باشگاه ها صحبت می کند و از آنها پول می خواهد تا مثلا فلان داور، بازی را به سودشان تمام کند. این در حالی است که داور بازی روحش هم از این اتفاقات خبر ندارد. داور، قضاوت معمولی اش را انجام می دهد. حالا اگر آن باشگاه که لابی کرده بود به پیروزی رسید، این واسطه پولش را می گیرد، بدون اینکه کوچک ترین تلاشی انجام داده باشد. در غیر اینصورت چیزی به او نمی رسد.

این وسط فقط نام داوران خراب شده و این مصاحبه ها علیه آنها انجام می شود. شاید همین ح. ش از رویانیان خواسته تا ۶۰ میلیون بدهد و پرسپولیس، بازی را ببرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات